شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
روزنامه الاهرام:

اسرائیل در حال خودکشی است/ پروژه صهیونیسم دیر یا زود پایان خواهد یافت 

روزنامه الاهرام طی مقاله ای با عنوان "اسرائیل در حال خودکشی است"  نوشت: "اسرائیل  تاکنون  شوک 7 اکتبر  را تجربه می کند، زیرا در دستیابی به اهداف جنگ ناکام مانده است و مقاومت همچنان پابرجاست و حماس همچنان مبارزه می کند و اهداف مهمی را مورد اصابت قرار می دهد.


 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در این تحلیل آمده است: اسرائیل نتوانست اسرای خود را آزاد کند. جامعه اسرائیل میان افراد مذهبی و سکولار تقسیم شده است وخطرناکتر از آن، گروه های زیادی از اسرائیلی ها به فکر مهاجرت به آمریکا، آلمان و سایر کشورهای دیگر هستند.

 

 

در ادامه این تحلیل آمده است: وحشیگری اسرائیل در  رویارویی با گرووهای مقاومت که به شدت در حال مقابله با آنهاست، نشان می دهد، رهبران اسرائیل در همه سطوح از سرخوردگی و جنون رنج می برند و نتانیاهو تصمیم گرفته است همه ورق های خود را رو کند حتی اگر بهای آن پایان اسرائیل باشد.

 

بسیاری از اندیشمندان و سیاستمداران پیش بینی کرده اند پروژه صهیونیسم دیر یا زود پایان خواهد یافت و به نظر می رسد پایان آن نزدیک است و غزه آخرین مرحله  جنگ نخواهد بود، بلکه اسرائیل آخرین دور و مرحله درگیری اعراب و اسرائیل خواهد بود. همانگونه که عبدالوهاب المسیری اندیشمند مصری در کتاب خود  پایان و زوال اسرائیل را پیش بینی کرده است.

 

اسرائیل در جنگ با غزه چیزهای زیادی از دست داد و برای ارتش شکست ناپذیر، بازیابی نفوذ آن در منطقه سخت ودشوار شده است. "طوفان الاقصی"  آمریکا را نیز با خود خواهد برد.

 

انتهای پیام/  ح پ/ 24




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.