چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
دبیرکل حزب الله لبنان:

هر که به فکر جنگ با ما باشد پشیمان می شود ان شاالله

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت یکی از فرماندهان بزرگ مقاومت به تجلیل از شهدای مقاومت پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان:

هر که به فکر جنگ با ما باشد پشیمان می شود ان شاالله

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت یکی از فرماندهان بزرگ مقاومت به تجلیل از شهدای مقاومت پرداخت.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۲ نظامی صهیونیست

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد ارتش اسرائیل از زخمی شدن ۱۲ نظامی در درگیری های غزه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.‌

ویکی‌پدیا، انجمن صهیونیستی مبارزه با افترا را غیرقابل اعتماد معرفی کرد

ویراستاران ویکی‌پدیا با رأی قاطع به "غیرقابل اعتماد بودن" انجمن مبارزه با افترا (ADL) در مورد رژیم صهیونیستی و فلسطین و نیز مسئله ضد‌یهودی‌گری رأی دادند.

حزب شاس:

سقوط دولت نتانیاهو قطعی و صرفا مسئله زمان مطرح است

مقامات حزب شاس هشدار می‌دهند، فروپاشی دولت نتانیاهو بعد از این که بنیامین نتانیاهو قانون مورد اختلاف "ربای بیل" (قانون معافیت از سربازی اجباری برای یهودی های مذهبی) را از دستور کار کنست (پارلمان) خارج کرد، حتمی است.

کارشناس پاکستانی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

آنچه در غزه می‌گذرد، همه با حمایت آمریکا انجام می‌شود/ مردم آمریکا و جهان با قطعنامه پیشنهادی کاخ سفید درباره آتش‌بس غزه فریب نخواهند خورد

صابر ابومریم به خبرگزاری قدس گفت دولت آمریکا مصوبه ای برای آتش‌بس جنگ غزه پیشنهاد کرده است که هدف آن محافظت از رژیم غیرقانونی صهیونیستی است و کاخ سفید نمی‌تواند با قطعنامه‌های اینچنینی جهان و مردم آمریکا را فریب دهد.

دویست و پنجاه و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

7 شهید در بمباران چادر آوارگان در رفح/ قطعی اینترنت در رفح/ تشدید تنش در جبهه شمالی همزمان با سفر مقام آمریکایی به لبنان

رژیم صهیونیستی در دویست و پنجاه و هفتمین روز متوالی حملات خود به غزه، با ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار غیرنظامیان، به جنایت و نسل‌ کشی در این منطقه تحت محاصره ادامه می‌ دهد.

چرا واشنگتن نشست با تل‌آویو درباره ایران را لغو کرد؟

سایت اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی نوشت به دنبال حمله "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به "جو بایدن" رئیس ‌جمهور آمریکا بر سر صادرات سلاح، کاخ سفید نشستی را که قرار بود امروز- چهارشنبه- در سطح مقامات ارشد با تل‌آویو درباره ایران برگزار کند، لغو کرده است.

غرب رفح زیر حملات سنگین اشغالگران/ درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها

مناطق غربی رفح به ویژه منطقه المواصی و السعودی در غرب این شهر از ساعاتی پیش زیر حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد.

هشدار هاآرتص به دولت نتانیاهو:

حتی به قیمت ضعف جنگ را تمام کنید؛ اسرائیل شکست خورده است

اسرائیل باید این توافق را انجام دهد؛ حتی اگر به عنوان ضعف آن تعبیر شود. واقعیت آن است که اسرائیل و ارتش آن در دو جبهه اصلی یعنی شمال و غزه و همچنین در جبهه سوم یعنی کرانه باختری شکست خورده‌اند.

تاثیرات اقتصادی جنگ غزه یکی پس از دیگری برای صهیونیست ها نمایان می شود

رژیم صهیونیستی برای اولین بار از فهرست 10 مقصد نخست سرمایه‌گذاری حذف شد

جنگ مستمر نه تنها تصویر اسرائیل به عنوان یک مکان امن برای سرمایه‌گذاری آسوده را نابود کرده است، بلکه همچنین به تهدیدی علیه دستاوردهای اقتصادی آن تبدیل شده است.

ادامه مهمترین خبرها ...
فیلم
اینفوگرافیک
کاریکاتور

سایت های دیگر

العربیة سوريا.. عدوان إسرائيلي يستهدف موقعين في القنيطرة ودرعا
English US-UK coalition conducts airstrike at western Yemen
Bahasa Indonesia Demo Anti Netanyahu kembali Digelar di Quds Pendudukan

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.