جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

تظاهرات فلسطینی‎ها در اردوگاه البداوی لبنان

آوارگان فلسطینی اردوگاه البداوی واقع در شمال لبنان در اعتراض به ناامنی در اردوگاه تظاهرات کردند.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد، آوارگان فلسطینی اردوگاه «البداوی» واقع در شمال لبنان عصر روز گذشته در خیابان های اطراف اردوگاه در اعتراض به ناامنی و فروش مواد مخدر و حمل آزادانه سلاح تظاهرات کردند.

تعدادی از معترضان در حین این تظاهرات، چرخ خودروها را در نزدیکی اردوگاه آتش زدند و برخی دیگر برای همبستگی با آوارگان فلسطینی چادر نصب و تاکید کردند تا زمانی که اوضاع آوارگان این اردوگاه به سابق برنگردد، این چادرهای نصب شده را بر نمی دارند.

این تظاهرات پس از آن برگزار شد که یک فلسطینی ساکن اردوگاه البداوی، روز گذشته(یکشنبه) در درگیری گروه های فلسطینی و فروشندگان مواد مخدر به اشتباه کشته شد.

آوارگان فلسطینی مقیم لبنان جمعه گذشته نیز در اعتراض به اوضاع اجتماعی در بیروت تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی لغو قانون «منع کار برای آوارگان فلسطینی» را خواستار شدند.

تجمع کنندگان فلسطینی مقیم لبنان با سر دادن شعارهایی بر حق کار برای آوارگان فلسطینی و لغو قوانین «ظالمانه» که آنها را از برخورداری حق کار محروم می کند، تاکید کردند.

فلسطینیان ساکن اردوگاه ها در لبنان از اعطای حقوق پایه ای مانند حق شهروندی و داشتن حق کار برخوردار نیستند.

انتهای پیام/




مطالب مرتبط

نشست دوحه درباره غزه بی‌نتیجه ماند

مخالفت حماس با قلدری رژیم صهیونیستی در مذاکرات
نشست دوحه درباره غزه بی‌نتیجه ماند

مخالفت حماس با قلدری رژیم صهیونیستی در مذاکرات

یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین ضمن بی‌نتیجه خواندن نشست دوحه درباره نوار غزه گفت که جنبش حماس با شروط تعیین شده از سوی رژیم صهیونیستی برای بازگشت آوارگان به نوار غزه مخالفت کرده است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.