جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
نماینده مجلس فلسطین:

حماس هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد

«مشیر مصری»: ضمن محکوم کردن قطع جریان برق از  نوار غزه، بار دیگر تاکید کرد که به رغم تمامی توطئه‌ها و محاصره ظالمانه، حماس هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، شبکه خبری اسکای نیوز عربی با انتشار گزارشی اعلام کرد، شرکت برق وابسته به جنبش حماس، به عنوان اقدامی اعتراضی و همسو با تلاش‌های مردمی علیه تدابیر ظالمانه علیه غزه به طور موقت و برای چهار ساعت برق غزه را قطع کرد.

 

در ادامه این گزارش آمده است این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تظاهرات‌های گسترده‌ای پس از نماز مغرب در تمامی استان‌های نوار غزه برگزار شد. این تظاهرات‌ها در چارچوب اقدامات اعتراضی فلسطینیان نسبت به توطئه جدید چیده شده علیه غزه برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش «مشیر مصری» نماینده مجلس فلسطین از جنبش حماس در سخنانی در جریان این تظاهرات‌ها تاکید کرد که هر چقدر حلقه محاصره را تنگ‌تر کنند، باز غزه تسلیم نخواهد شد.

 

مصری ضمن محکوم کردن قطع جریان برق از  نوار غزه، بار دیگر تاکید کرد که به رغم تمامی توطئه‌ها و محاصره ظالمانه، حماس هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

وی خطاب به ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان نیز گفت: قبل از اینکه دیر شود توبه کن، زیرا تاریخ به کسی رحم نمی‌کند و ملت هرگز گذشت نخواهد کرد و باید بدانی که دشمن صهیونیستی هرگز موفق به تسلیم غزه نشد و هیچ کس دیگری هم قادر به این کار نخواهد بود.

 

مشیر مصری افزود که جنبش فتح قبل از حماس علیه ابومازن به پا خواسته و محاصره ظالمانه غزه، نابودی وحدت ملت و دست دادن با دشمنان این ملت را یک جرم دانسته است.

 

انتهای پیام/




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.