جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
گزارش ناظر کل رژیم صهیونیستی؛

اعتراف به شکست در برابر گروههای مقاومت

گزارش ناظر کل رژیم صهیونیستی درباره جنگ 51 روزه غزه: نتانیاهو در جنگ عملکرد ضعیفی داشت/ هماهنگی میان ارتش و یگان اطلاعات نظامی وجود نداشت/ارتش نتوانست شبکه تونل‎های مقاومت را از بین ببرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، گزارش ناظر کل رژیم صهیونیستی درباره جنگ 51 روزه غزه روز سه شنبه پس از کش و قوس های فراوان و جنجال های رسانه ای که درباره آن مطرح بود، منتشر شد.
 

در این گزارش، به طور ویژه از مقامات سیاسی به ویژه اعضای کابینه نتانیاهو و شخص وی به علت عملکرد ضعیف در جنگ 51 روزه انتقاد شده و همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروههای مقاومت فلسطین ناتوان توصیف شده است.

 

این در حالی است که فرمانده سابق منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی قبل از انتشار گزارش ناظر کل رژیم صهیونیستی در مورد جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014، اذعان کرد که کابینه دولت در این جنگ شکست سنگینی را متحمل شد. وی تاکید کرد که اختلاف زیادی میان مقامات رژیم صهیونیستی پیرامون تعداد تونل های مقاومت وجود داشت.
 

«یوم تو سامیا» سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد که ارتش از 4 ماه قبل از آغاز جنگ 51 روزه از خطر تونل های مقاومت خبر داشت و سازمان اطلاعات و فرماندهی منطقه جنوبی ارتش موضوع تونل ها را قبل از آغاز جنگ بررسی کرده بودند و طرحی را نیز برای نابودی تونل ها ارائه داده بودند اما به هر حال، ارتش در این جنگ شکست بزرگی را متحمل شد.
 

سامیا خاطر نشان کرد که تناقضات زیادی در مورد اطلاعات ارتش از تونل های مقاومت وجود داشت، به گونه ای که فرماندهی عالی ارتش متکال از وجود 68 الی 87 تونل در غزه سخن می گفت اما طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داشتیم، 31 تونل در این باریکه وجود داشت.

انتهای پیام/م.ت/


| شناسه مطلب: 80027







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.