جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
مایک پنس

دولت ترامپ هرگز بر سر امنیت دولت یهودی اسرائیل سازش نخواهد کرد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا: دولت ترامپ هرگز بر سر امنیت دولت یهودی اسرائیل سازش نخواهد کرد، اگر جهان هیچ چیز دیگری را نداند این موضوع را به خوبی می‌داند که آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از «جروزالم پست»، مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست سالیانه «ائتلاف یهودیان جمهوری خواه» در لاس وگاس تاکید کرد که دولت ایالات متحده آمریکا اجازه دستیابی به سلاح اتمی توسط ایران را قطعا نخواهد داد.

وی بار دیگر به موضوع انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس هم پرداخت و گفت که دولت ترامپ در حال «بررسی و ارزیابی» این موضوع است. همچنین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا «شخصا» به ایجاد صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان متعهد است.

معاون ترامپ البته توضیحی بیشتر درباره طرح رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشبرد مذاکرات بین طرف صهیونیستی و فلسطینی ارائه نکرد.

وی همچنین گفت که «بگذارید به شما اطمینان دهم که در ریاست جمهوری ترامپ، آمریکا از فرایند مذاکرات حمایت می‌کند و همانطور که رئیس‌جمهور گفت حصول به هر توافقی باید بین هر دو طرف انجام شود و بدون تردید هر دو طرف باید سازش هایی داشته باشند اما این را بدانید که دولت ترامپ هرگز بر سر امنیت دولت یهودی اسرائیل سازش نخواهد کرد. اگر جهان هیچ چیز دیگری را نداند این موضوع را به خوبی می‌داند که آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین «یهودی ستیزی» را محکوم کرد و گفت: «بگذارید خیلی صریح بگویم. ما خرابکاری و اقدامات افرادی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند به شدیدترین وضع ممکن، محکوم می‌کنیم. نفرت و یهودی ستیزی هیچ جایگاهی در آمریکا ندارد».

انتهای پیام/م.ش/


| شناسه مطلب: 80024







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.