جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

آیت الله هاشمی هرگز از حمایت مقاومت دست نکشید/ ایشان پرچم فلسطین و قدس را همواره بدوش می‌کشید

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی ضمن صدور پیامی، از حمایتهای همیشگی این شخصیت والاقدر از مقاومت تمجید کرد.

خبرگزاری قدس (قدسنا): متن پیام تسلیت دبیرکل حزب الله در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

روز گذشته آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی بزرگمردی از بزرگان این امت را از دست دادیم و از خداوند بلندمرتبه تقاضای غفران الهی برای ایشان داریم. وی در 34 سال گذشته به عنوان حامی، یار و یاور، پشتیبان بزرگ، پدری مهربان و مدافع قدرتمند مقاومت اسلامی لبنان در همه مراحل و شرایط سخت و دشوار بود.

آیت الله هاشمی به قضیه مرکزی امت اسلامی «مسئله فلسطین و قدس» ایمان کامل داشت، وی این پرچم را بدوش می کشید و مقاومی سرسخت برای پروژه صهیونیستی در فلسطین و منطقه بود. وی همواره حامی تمام عیار ملت فلسطین، مسئله فلسطین و مقاومت و جهاد مستمر آنها بود. مسئله فلسطین در روند مبارزاتی این شخصیت بزرگ در زمان حکومت مستبدانه شاه پهلوی حاضر بود و این حضور تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (قدس سره) و در همه مسئولیت ها و فعالیت‎های وی تا هنگام وفات ادامه پیدا کرد.

Image result for ‫سیدحسن نصرالله هاشمی‬‎


حزب الله لبنان تا ابد مواضع حمایتگرانه ایشان را در همه عرصه‎ها و مراحل در حمایت از مقاومت فراموش نخواهد کرد، وی با خوشحالی ما خوشحال و از ناراحتی ما ناراحت می شد و حتی یک روز هم از حمایت ما دست نکشید.

من از سوی فرماندهی حزب الله و همه نیروهای مقاومت، خانواده های شهدا ، جانبازان، ایثارگران و حامیان مقاومت اسلامی در لبنان با نهایت حزن و اندوه درگذشت ایشان را به آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) ، مراجع عظام (دامت برکاتهم) ، خانواده بزرگوار آیت الله رفسنجانی (رضوان الله علیه) ، مسئولان محترم جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز و شریف ایران تسلیت گفته و برای شیخ بزرگوارمان رحمت الهی و علو درجات و برای همه دوستداران وی صبر تمنا می کنم.

تا همیشه دوست‌دار، قدردان، شاکر و دعاگوی او هستیم.


سید حسن نصرالله
دوشنبه دهم ربیع الثانی 1438 هجری
نهم ژانویه 2017 میلادی


تمام/م.ت/


| شناسه مطلب: 80014







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.