دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
استاندار کردستان در گفت و گو با خبرگزاری قدس مطرح کرد؛

شهید امیرعبداللهیان، جریان تقابل میان دیپلماسی و میدان را از میان برداشت

زارعی کوشا استاندار کردستان: خط شهید امیر عبداللهیان از جریان تقابل میدان و دیپلماسی جدا بود و قطعا خون پاکش موجب انسجام در جبهه مقاومت خواهد شد.

 

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در گفت و گو با خبرگزاری قدس (قدسنا) در مورد وجهه حق طلبی و دفاع از حقوق مظلومان و اقدامات حمایتی شهید رئیسی و امیرعبداللهیان گفت: یکی از شاخصه های اصلی و مردمی دولت شهید رئیسی استقامت و مواضع صریح انقلابی شان علیه استکبار جهانی به خصوص رژیم صهیونیستی بود.

 

استاندار کردستان افزود: شهید امیرعبداللهیان دیپلماتی بود که مواضع انقلابی او زبانزد بود و زمانی که عده ای دوگانه دیپلماسی و میدان را برای تضعیف گفتمان مقاومت مطرح کردند، خط شهید امیر عبداللهیان از جریان تقابل میدان و دیپلماسی جدا بود و ایشان از همان ابتدا در کنار حاج قاسم و یارانش ایستاد و برای این کار هم هزینه داد.

 

زارعی کوشا با بان اینکه  شهدای خدمت به دلیل خدماتی که انجام دادند در جهان اسلام ماندگار شدند افزود: همیشه شهدا راهگشا هستند. مکتب شهید سلیمانی موثر تر از قاسم سلیمانی بودند و حتما مکتب شهید جمهور از رئیس جمهور موثرتر خواهد بود و شهید امیرعبداللهیان از امیر عبداللهیان وزیر خارجه اثرش بیشتر خواهد بود و خون پاکش موجب انسجام در جبهه مقاومت خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.د/20




مطالب مرتبط

سردبیر روزنامه رآی الیوم در آخرین تحلیل خود نوشت؛

رمزگشایی از تاکتیک آمریکا برای آتش‌بس در غزه
سردبیر روزنامه رآی الیوم در آخرین تحلیل خود نوشت؛

رمزگشایی از تاکتیک آمریکا برای آتش‌بس در غزه

تشدید تنش در جبهه شمالی، با افزایش حملات یمنی‌ها به ناوهای آمریکایی و اسرائیلی در دریاهای عرب، سرخ و مدیترانه و نیز اقیانوس هند همزمان شده و این عامل مهمی شده است که آمریکا به صورت دیوانه‌وار به تاکتیک آتش‌بس در باریکه غزه متوسل شود تا از این طریق، دست ارتش اشغالگر را برای ...

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.