یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
دویست و سی و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

انفجار و آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی/10 شهید در بمباران خانه‌ای در غزه/حزب‌الله 5 مقر نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

دویست و سی و یکمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در حالی آغاز شده که این باریکه در شرایط بحرانی، با کمترین امکانات مقابل ارتش تا بن دندان مسلح ایستاده و اشغالگران را به بن بست کشانده است؛ شرایطی که منجر شده است تا ارتش اشغالگر، بی هدف به بمباران خانه‌های مسکونی و محل اسکان آوارگان روی آورده و ورود کمک‌ها به غزه را بیش از گذشته محدود کند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، در دویست و سی و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ارتش اشغالگر به توسعه عملیات زمینی در مناطق مسکونی ادامه می‌دهد و همچنان گذرگاه رفح به عنوان تنها مسیر تنفسی غزه در اشغال ارتش رژیم صهیونیستی و تعطیل است.

 

همزمان در حالی که انتظار می‌رود دیوان دادگستری بین‌المللی امروز رأی خود را  به درخواست آفریقای جنوبی در خصوص لزوم توقف جنگ در غزه صادر کند، بیمارستان شهداء الاقصی از قطع کامل برق در پی تمام شدن سوخت خبر داد و آن را به منزله «حکم اعدام» برای 1200 بیمار و زخمی عنوان کرد.

 

در بخش تحولات سیاسی نیز دفتر بنیامین نتانیاهو خبر داد که کابینه جنگ از تیم مذاکره کننده اسرائیل خواسته است تا از طریق میانجی‌گران مذاکره با حماس را از سر بگیرد.

 

10 شهید در بمباران خانه‌ای در غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آپارتمانی در محله «الشعبیه» در شهر غزه را بمباران کردند که این جنایت تاکنون 10 شهید به دنبال داشته است.

 

 

ادامه حملات شدید ارتش اشغالگر به محله «الدرج» در شهر غزه

محله «الدرج» در شهر غزه از بامداد روز گذشته چندین مرتبه مورد هدف حملات اشغالگران قرار گرفته است؛ حملاتی که همچنان ادامه دارد.

 

در تازه‌ترین مورد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در خیابان «المعامل» در محله الدرج را مورد هدف قرار دادند که تاکنون 5 نفر در این جنایت به شهادت رسیده و عده‌ای نیز زخمی شده‌اند.

 

 

برق بیمارستان شهداء الاقصی در غزه به طور کامل قطع شد

سخنگوی بیمارستان «شهداء الاقصی» در غزه از توقف فعالیت تنها مولد برق بیمارستان در پی تمام شدن سوخت خبر داد.

 

او گفت که علی‌رغم درخواست‌های مکرر از جامعه بین‌المللی، اما هیج سوختی به این بیمارستان نرسیده است.

 

 

انفجار و آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی

منابع عبری‌ از چندین انفجار شدید در شهر «صافاد» واقع در شمال فلسطین اشغالی و آتش‌سوزی خبر دادند. این منابع همچنین از فعال شدن سامانه پاتریوت خبر دادند.

 

 

حزب‌الله 5 مقر نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در شهرک «ایون مناخیم» سه ساختمانی که نظامیان رژیم اشغالگر از آن استفاده می‌کردند را با موفقیت مورد هدف قرار داده است.

 

حزب‌الله لبنان همچنین محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «المطله» را نیز با «سلاح مناسب» مورد اصابت قرار داد.حزب‌الله همچنین در اطلاعیه سوم خود از  حمله موشکی به سمت تجمع نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «یارون» خبر داد.

 

 

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد امروز (جمعه) بندر حیفا در فلسطین اشغالی را با چند فروند پهپاد مورد هدف قرار داده است.

 

 

معاریو: حملات حزب‌الله موجب کشته و زخمی شدن 105 نظامی صهیونیست شده است

روزنامه عبری‌زبان معاریو، در گزارشی نوشت که از زمان آغاز جنگ، حزب‌الله لبنان بیش از 4200 موشک، 800 موشک ضد زره و بیش از 450 پهپاد به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

 

این روزنامه به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی نوشت که طی این حملات 21 نظامی این رژیم کشته شده و 84 نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

 

انتهای پیام/م.د


| شناسه مطلب: 389821







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.