یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

بشار اسد: شهید رئیسی شخصیتی تاثیر گزار بود

بشار اسد رئیس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رئیس قوه مجریه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه وی را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بشار اسد رئیس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رئیس قوه مجریه ضمن تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران گفت : شهید رئیسی شخصیتی تاثیر گزار همانند شهید سلیمانی برای ماست و نام و یاد او تا ابد درذهن ملت و دولت سوریه خواهد ماند .

 

وی افزود: مراتب اندوه شدید خود را به شما ، رهبری و مردم ایران ابراز می دارم . شهید رئیسی شخصیتی مهم در عرصه منطقه ای و بین المللی بود و محور مقاومت حمایت های همیشگی او را از یاد نخواهد برد .

 

بشار اسد افزود: مردم سوریه شهید رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان  را نیز چون حاج قاسم سلیمانی فردی ظلم ستیز ،‌ضد یک جانبه گرایی جهانی و همراه مظلومان منطقه و جهان می دانند و احترام وی در کشور ما سوریه همیشگی است به همین جهت ما نیز در کشورمان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم بزرگ شما سهیم باشیم .

 

رئیس جمهور سوریه در پایان گفت: بسیار مشتاق بودم در این روزها در کنار ملت ایران باشم و به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی برسم و مراتب تعزیت خود را شخصا  اعلام کنم لذا در اولین فرصت برای عرض تسلیت و تحکیم پیوندهای سیاسی دو کشور به ایران سفر خواهم کرد.

انتهای پیام/ع.غ


| شناسه مطلب: 389802







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.