چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

روایت «اسماعیل هنیه» از تلاش‌های شهید رئیسی برای حل بحران غزه

رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع شهدای خدمت در دانشگاه تهران گفت: در آخرین دیداری که با شهید رئیسی داشتم ایشان به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تاکید کردند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان در دانشگاه تهران، گفت: ای برادران عزیز و گرامی؛ ضمن درود به شما اعلام می‌کنم من از طرف ملت مقاوم فلسطین آمده‌ام تا در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه ایران شرکت کنم و شهادت مردانی که همراه ایشان بودند و این قدر الهی اتفاق افتاد، تسلیت بگویم. از خدوند متعال خواستارم آنها را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و در بهشت برین جای دهد.

 

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران دیداری با آقای رئیس جمهور داشتیم و باردیگر به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین تاکید کرد و ما هم گوش دادیم. در این دیدار به چند محور اشاره کردند که من به ۳ محور اشاره می‌کنم.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مساله فلسطین، مساله اول امت اسلامی است، گفت: امت اسلامی از همه ظرفیت‌های خود برای آزادی فلسطین استفاده می‌کند. مساله فلسطین تنها سیاسی نیست و در عمق عقیده امت اسلامی قرار دارد. در این سرزمین قبله اول مسلمانان و معراج پیامکبر اکرم وجود دارد.

 

هنیه افزود: آقای رئیسی در مسئله دوم گفت مقاومت یک انتخاب استراتژیک است تا ما آزادی فلسطین را محقق کنیم. مقاومت در فلسطین، سنگر اول مقاومت امت اسلامی است. ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه می‌دهیم که خواسته مقاومت محقق شود.

 

وی با بیان اینکه نبرد طوفان الاقصی مورد سومی بود که آیت‌الله رئیسی متذکر شد، گفت: ایشان گفتند و همانگونه که ما هم میبینیم «طوفان‌الاقصی» نبردی بود که قلب رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و یک تحول تاریخی در سطح جهانی ایجاد کرد. ملت فلسطین و مردم قهرمان غزه این نبرد را تا آزادی کامل فلسطین و قدس شریف ادامه خواهند داد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: در پایان بار دیگر و در حضور مردم و رهبران محور مقاومت و گروه‌های مقاومت فلسطین می‌گویم که مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از ملت فلسطین با سیاست‌، استراتژیک و ارزش‌هایی که توسط رهبر انقلاب و مسئولانش دارد، ادامه خواهد داد تا آن روزی که سرافرازانه بالای گنبدهای مسجدالاقصی و قدس شریف پرچم پیروزی و پرچم توحید را برافرازیم.

 




مطالب مرتبط

«اسماعیل هنیه» در گفت‌وگو با پایگاه خبری «میدل ایست آی»

عادی‌سازی با هدف، ایجاد پایگاه‌های نظامی و اقتصادی نزدیک ایران است  /  کشورهای عادی‌کننده روابط با دشمن صهیونیستی شکست خواهند خورد
«اسماعیل هنیه» در گفت‌وگو با پایگاه خبری «میدل ایست آی»

عادی‌سازی با هدف، ایجاد پایگاه‌های نظامی و اقتصادی نزدیک ایران است / کشورهای عادی‌کننده روابط با دشمن صهیونیستی شکست خواهند خورد

کشورهای عادی‌کننده روابط با دشمن صهیونیستی شکست خواهند خورد و ما دوست نداریم ببنیم این کشورها پلی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صهیونیستی هستند.

|

اسماعیل هنیه:

انتقام ما از جنایت صبرا و شتیلا تنها با زوال رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد/ موشک‌های مقاومت فلسطین به تل آویو و ما بعد تل آویو هم می رسد
اسماعیل هنیه:

انتقام ما از جنایت صبرا و شتیلا تنها با زوال رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد/ موشک‌های مقاومت فلسطین به تل آویو و ما بعد تل آویو هم می رسد

هنیه با اشاره به افزایش توانمندی گروههای مقاومت فلسطین تاکید کرد: موشک‌های مقاومت فلسطین به تل آویو و ما بعد تل آویو و حتی فراتر از آن هم می رسد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.