چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

ادامه اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاههای آمریکا و اروپا/ دانشگاهیان مکزیک هم به خیزش جهانی پیوستند

اعتراضات دانشجویان در دانشگاههای آمریکا و اروپا علیه جنگ نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، اعتراضات دانشجویان در دانشگاههای آمریکا و اروپا علیه جنگ نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

 

دانشجویان دانشگاههای ایالات متحده آمریکا و اروپا در حالی همچنان به اعتراضات مسالمت آمیز خود در سایه برخورد خشونت بار نیروهای پلیس با آنها ادامه می دهند که خبرها از پیوستن دانشگاهیان مکزیک در قاره آمریکای شمالی به خیزش جهانی دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه حکایت می کند.

 

موج اعتراضات دانشجویی از دو هفته پیش در آمریکا و چندین کشور اروپایی در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد.

 

دانشجویان و فعالان طرفدار فلسطین در مکزیک هم چادرهایی را در دانشگاه ملی مکزیک بزرگترین دانشگاه این کشور در همبستگی با دانشجویان معترض آمریکا برپا کردند.

 

دانشجویان مکزیکی پرچمهای فلسطین را برافراشته و شعارهایی از جمله زنده باد فلسطین آزاد از نهر تا بحر، و فلسطین پیروز خواهد شد، سردادند.

 

معترضان خواستار قطع روابط دیپلماتیک و جاری از سوی دولت مکزیک با رژیم صهیونیستی شدند.

 

دانشجویان دانشگاههای سوئیس نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه و مخالفت با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

 

دانشجویان سوئیسی شعارهایی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستتی و همچنین درحمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه سر دادند.

 

این در حالی است که نیروهای امنیتی در آمریکا و اروپا بر شدت سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان حامی مردم فلسطین و مخالف جنگ و تجاوزات رژیم صهیونیستی افزوده اند و تاکنون صدها نفر از آنها را بازداشت کرده اند.

 

مدیران دانشگاههای آمریکایی هم تاکنون شمار زیادی از دانشجویان معترض را از ادامه تحصیل منع کرده اند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 




مطالب مرتبط

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس: :

 دلیرمردان مقاومت ثابت کردند که زوال و نابودی رژیم اشغالگر حتمی است | روز بعد از جنگ در غزه به مقتضای منافع ملت فلسطین خواهد بود
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس: :

دلیرمردان مقاومت ثابت کردند که زوال و نابودی رژیم اشغالگر حتمی است | روز بعد از جنگ در غزه به مقتضای منافع ملت فلسطین خواهد بود

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چهارشنبه شب در سخنانی گفت: روز بعد از جنگ در غزه، به مقتضای منافع ملت فلسطین خواهد بود.

|

سازمان هاسبارا.. تبلیغات سیاه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها چگونه عمل می‌کند؟​

سازمان هاسبارا.. تبلیغات سیاه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها چگونه عمل می‌کند؟​

هاسبارا از  رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با افکار عمومی بین المللی استفاده می‌کند و ماموریت اصلی آن توجیه جنایات اسرائیل علیه فلسطینی ها در چارچوب رویکردی سازمان یافته است که آن را در چارچوب وارونه نمایی حقایق و تخریب وجهه فلسطینیان و حامیان آنها پیگیری می کند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.