پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
تحلیل گر و نویسنده مطرح انگلیسی در گفت و گو با قدسنا

عملیات پهپادی و موشکی ایران ناتوانی اسرائیل را نمایان کرد / نتانیاهویِ نا امید، دست به اشتباهات بیشتری خواهد زد

رادنی شکسپیر با مشروع خواندن عملیات وعده صادق گفت: حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی، اوج ناتوانی اسرائیل را بیش از پیش نمایان کرد.


 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) رادنی شکسپیر تحلیلگر و نویسنده مطرح انگلیسی در گفت و با خبرنگار قدسنا با انتقاد از جنایت صهیونیست ها در دمشق و هدف قرار دادن کنسولگری ایران گفت: حمله به کنسولگری ایران اقدامی حیله‌گرانه و نقض قوانین بین‌المللی از سوی اسرائیل بود و پاسخ محاسبه‌شده ایران نه تنها مشروع بود، بلکه ناتوانی اسرائیل در متوقف کردن هر پاسخ ضروری در آینده را آشکار ساخت.

وی افزود: حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی، اوج ناتوانی اسرائیل را بیش از پیش نمایان کرد و نشان داد اسرائیل قادر نخواهد بود از حملات  انتقامی ایران در آینده از خود محافظت کند.

شکسپیر با بیان اینکه هر نسل کشی تغییرات زیادی با خود به همراه خواهد داشت افزود: واکنش حزب‌الله به این نسل کشی (کشتار صهیونیست ها در غزه)، موجب فرار هزاران شهرک‌نشین از مناطق اشغالی در شمال فلسطین شده است و باعث شده 80 هزار اسرائیلی آواره شوند و در ادامه  اسرائیل حتما به لبنان حمله خواهد کرد.

تحلیل گر انگلیسی  همچنین به سایر بازیگران در منطقه که متاثر از این نسل کشی خواهند بود و می‌توانند در اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی نقش ایفا کنند اشاره کرد و گفت: در یک زمان معین، ترکیه ممکن است در پاسخ به فشارهای سیاسی ( در داخل) ، اقداماتی را چه در دریا و چه در خشکی (علیه صهیونیست ها) انجام دهد.
 
این تحلیلگر بریتانیایی همچنین به تلاش‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای بقای خود اشاره کرد و افزود: "نتانیاهویِ ناامید (در تلاش برای فرار از زندان) احتمالاً دست به اشتباهات بیشتر خواهد زد."

انتهای پیام/ع.ن /20

 


| شناسه مطلب: 389001







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.