دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

عملیات ترکیبی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی/ قرار گرفتن یک کاروان نظامی اشغالگران در کمین محکم

رزمندگان مقاومت لبنان پس از رصد کردن کاروان و رسیدن آن به نقطه کمین، آن را با سلاح هدایت شونده، توپخانه و موشک در یک عملیات ترکیبی هدف قرار دادند که به انهدام دو خودرو نظامی دشمن منجر شد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، حزب الله لبنان از عملیات بزرگی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد که در نزدیکی موضع نظامی رویسات العلم ارتش این رژیم در تپه‌های کفرشوبای اشغالی لبنان انجام شد.

 

در بیانیه حزب الله آمده است که یک کاروان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در کمین بزرگ رزمندگان مقاومت در نزدیکی موضع رویسات العلم در تپه های کفرشوبای اشغالی لبنان گرفار شد.

 

این بیانیه آورده است رزمندگان مقاومت اسلامی کمین ترکیبی مستحکمی را در برابر یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی قرار دادند و آن را با موشکهای هدایت شونده و توپخانه و سلاح موشکی هدف قرار دادند.

 

حزب الله در خصوص جزئیات این عملیات بزرگ افزود رزمندگان مقاومت پس از رصد کردن کاروان و رسیدن آن به نقطه کمین، آن را با سلاح هدایت شونده، توپخانه و موشک در یک عملیات ترکیبی هدف قرار دادند که به انهدام دو خودرو نظامی دشمن منجر شد.

 

حزب الله همچنین از عملیات پهپادی علیه مقر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین مرگلیوت خبر داد.

 

رزمندگان حزب الله روز پنجشنبه نیز پادگان زبدین ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع شبعای اشغالی لبنان را با موشک هدف قرار داده بودند.

 

حزب الله تاکید کرده است همچنان به عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ر.ی/




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.