جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
درخواست خبرنگاران فلسطینی از خبرنگاران آمریکایی؛

ضیافت شام کاخ سفید را تحریم کنید

خبرنگاران فلسطینی در نوار غزه از خبرنگاران آمریکایی خواستند در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید را تحریم کنند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) خبرنگاران فلسطینی نامه‌ای به 2 زبان‌ انگلیسی و عربی نوشتند و در آن از رسانه‌های آمریکا خواستند از شرکت در ضیافتی که برای ۲۷ آوریل ترتیب داده شده است، خودداری کنند.

 

در این نامه آمده است: ما به عنوان روزنامه‌نگاران فلسطینی از شما همکارانمان در سراسر جهان می‌خواهیم که فوراً و قاطعانه علیه همدستی مداوم دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در قتل عام هدفمند و آزار و اذیت خبرنگاران در غزه اقدام کنید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: حرفه خبرنگاری با روشن کردن حقیقت و پاسخگو کردن قدرت، نقش اساسی در ایستادگی در مقابل بی‌عدالتی دارد.

 

امضاکنندگان این نامه می‌گویند: برای ما غیرقابل قبول است که از ترس یا نگرانی بابت شغل خود سکوت کنیم، در حالی که خبرنگاران در غزه همچنان به دلیل انجام همین کار ما دستگیر، شکنجه و کشته (شهید) می‌شوند.
 

«ایمان محمد» عکاس خبری مستقل و یکی از سازمان‌دهندگان این ابتکار به العربی الجدید گفت: در حالی که نسل‌کشی در غزه وجود دارد، انجام امور عادی کارها از سوی خبرنگاران و دولت آمریکا درست به نظر نمی‌رسد.
 

ایمان و سایر حامیان حقوق مردم فلسطین امیدوارند روزنامه نگاران از مراسم ضیافت کاخ سفید برای صدور یک بیانیه تاثیرگذار استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ع.غ/24
 

 




مطالب مرتبط

آخرین تحولات فلسطین اشغالی/

21 خبرنگار فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی/ کرانه باختری در آستانه انتفاضه مسلحانه/ ادعای مضحک تل‌آویو درباره شهادت ابوعاقله/ توافق جدید هوایی میان ترکیه و رژیم صهیونیستی
آخرین تحولات فلسطین اشغالی/

21 خبرنگار فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی/ کرانه باختری در آستانه انتفاضه مسلحانه/ ادعای مضحک تل‌آویو درباره شهادت ابوعاقله/ توافق جدید هوایی میان ترکیه و رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی گزارش دادند که در شرایط کنونی از بین 6500 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، 21 نفر از آنها خبرنگاران فلسطینی هستند.

|

نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.