پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
افتضاح رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات شکوهمند وعده صادق

انهدام کامل ریز پرنده های رژیم صهیونیستی در آسمان اصفهان و تبریز / خبرنگار صهیونیست: آبروریزی شد

رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات شکوهمند وعده صادق تلاش کرد با چند ریز پرنده به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کند که با انهدام کامل ریز پرنده ها یک افتصاح تاریخی را ثبت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا) بامداد امروز رژیم صهیونیستی تلاش کرد با چند ریز پرنده و حمله به تاسیسات هسته ای ایران به عملیات شکوهمند وعده صادق پاسخ دهد که با رهگیری،و انهدام کامل ریز پرنده ها از سوی پدافند اصفهان و تبریز یک افتضاخ تاریخی را رقم زد.

 

پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

 

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

 

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

 

الجزیره به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرد ما از گزارش هایی مبنی بر حمله اسرائیل به داخل ایران مطلع هستیم.

 

خبرنگار صهیونیست با انقار  از پاسخ رژیم صهیونیستی به ایران نوشت : واقعا امیدوارم اینطوری بازی نکرده باشیم... در غیر این صورت آبروریزی است.

 

منابع عراقی از پرواز غیرمعمول هواپیماهای تجسسی و سوخت‌رسان متعلق به سنتکام در آسمان این کشور خبر می‌دهند که بر پشتیبانی اطلاعاتی - لجستیک آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی دلالت دارد.

 

رصد رسانه های عبری نشان می دهد در حالی شبکه های رژیم صهیونیستی برنامه های خود را قطع کردند که هیچ تصاویر و فیلمی از حمله به مخاطب ارائه نمیدهند و در حال گفتگو با کارشناسان صهیونیستی هستند.

 

در برخی از این شبکه ها تصاویری آرشیوی از مناطقی نامعلوم پخش شد که انهم قطع شد.

 

 المیادین نیز گزارش داد به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود. 

 

دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

 

 

انتهای پیام/ع.غ


| شناسه مطلب: 388731







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.