چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
یکصد و نود و پنجمین روز تجاوزات و جنایات اشغالگران در نوار غزه/

حملات توپخانه‌ای مستمر به شهر غزه/ ادامه یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ نماینده سوریه در سازمان ملل: آمریکا مانع آتش بس در غزه است

تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه وارد یکصد و نود و پنجمین روز پیاپی شده است، مناطق مختلف کرانه باختری هم از بامداد امروز در معرض حملات اشغالگران بوده است.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات و جنایات خود علیه مردم بی دفاع نوار غزه ادامه می دهد، جنایاتی که امروز وارد یکصد و نود و پنجمین روز پیاپی خود شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز پنجشنبه مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار داد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع منجر شد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق جنوبی شهر غزه را با توپخانه گلوله باران کرد که این حملات به گفته خبرنگار الجزیره همچنان ادامه دارد.

 

یک یگان از نظامیان صهیونیست هم به شرق اردوگاه دیرالبلح رخنه کردند که با ضربات کوبنده رزمندگان مقاومت روبرو شدند.

 

صهیونیستها همزمان به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی یورش بردند به طوری که شماری از نظامیان صهیونیست به شهرک تفوح در غرب الخلیل و منطقه ضاحیه الزیتون در جنوب آن حمله ور شدند.

 

انتقاد نماینده عربستان در سازمان ملل از سیاست در برابر گرسنه نگه داشتن مردم غزه

 

نماینده عربستان در سازمان ملل در سخنانی گفت جانبداری آشکار از متجاوزان اسرائیلی منجر به شهادت 34 هزار نفر شده است.

 

نماینده عربستان بدون اشاره مستقیم به حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی افزود سکوت در برابر سیاست گرسنه نگه داشتن مردم غزه چگونه ممکن است؟

 

انتقاد نماینده سوریه در سازمان ملل از مانع تراشی آمریکا در برابر آتش بس

 

نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد آمریکا همچنان از اشغالگران متجاوز حمایت می کند و تاکنون چهار بار با استفاده از حق وتو، مانع برقراری آتش بس در نوار غزه شده است.

 

نماینده سوریه با اشاره به تصویب قطعنامه اخیر در شورای امنیت که خواستار آتش بس شده، اعلام کرد که آمریکا این قطعنامه را الزام آور نمی داند.

 

نماینده مصر هم در سخنانی گفت مصر توجیه برخی کشورها برای برابر دانستن جلاد و قاتل با قربانی با هدف جلب رضایت اسرائیل را نمی پذیرد.

 

در حال تکمیل...




مطالب مرتبط

خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری  امت عربی و اسلامی است
خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری امت عربی و اسلامی است

خلیل الحیه معاون یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه تاکید کرد طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید و نیازمند خیزش بزرگ سراسر امت عربی و اسلامی است.

|

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به عدم دسترسی ساکنان غزه به آب سالم

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به عدم دسترسی ساکنان غزه به آب سالم

به دلیل کمبود آب، خطر بیماری‌های مسری در کمین ساکنان نوار غزه است و هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در غزه نگرانی خود را نسبت به دسترسی نداشتن به آب سالم و پاکیزه در این باریکه اعلام کرد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.