دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

شرکت تبعه سامسونگ در سرزمین‌های اشغالی تعطیل می‌شود

یکی از شرکت‌های تبعه سامسونگ به علت اوضاع بد اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، تعطیل می‌شود.

 

 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)  به نقل از سیروزنامه کلکلیست، «سامسونگ نکست» (Samsung Next) بازوی نوآوری فناوری شرکت سامسونگ، فعالیت‌های خود در اسرائیل را تعطیل می‌کند.

 

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، این بخش که در شرکت‌های نوپا سرمایه گذاری می‌کند، مدل کاری خود را تغییر داده و تمام فعالیت‌های خود را به خارج از سرزمین‌های اشغالی منتقل خواهد کرد.

 

دفتر مرکزی سامسونگ نکست در کالیفرنیا واقع است و دفاتری نیز در کره‌جنوبی و سرزمین‌های اشغالی دارد. بازوی نوآوری غول کره‌ای بمنظور کمک به «سامسونگ الکترونیکز» برای شناسایی فرصت‌های جدید رشد و توسعه ایجاد شده است.

 

در ایمیلی که برای کارکنان سامسونگ نکست ارسال شده، آمده است : این شرکت بمنظور تقویت فعالیت‌های خود تغییرات سازمانی ضروری در دفتر تل آویو صورت داده است.

 

همچنین در این پیام تاکید شده است که تیم نکست با سابقه فعالیت تقریبا یک دهه‌ای در تل‌آویو نقش خود را تا پاییز تغییر خواهد داد تا به طور یکپارچه کار و روابط خود را با تیم آمریکا هماهنگ کرده و به الزامات عملیاتی ضروری بسته شدن دفتر رسیدگی کند.

 

به دنبال عملیات اکتبر (مهر ماه سال گذشته) حماس در سرزمین‌های اشغالی، آسیب‌های جدی به اقتصاد رژیم صهیونیستی به علت ناامنی و استفاده از نیروهای ذخیره در ارتش وارد آمد و این امر به تعطیلی برخی از شرکت‌ها به دلیل بی ثباتی اقتصادی یا نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی منجر شده است.

 

شرکت «نستله» (Nestle) به دنبال عملیات طوفان‌الاقصی، در اکتبر به طور موقت تولید خود در سرزمین‌های اشغالی را متوقف کرد.

 

همچنین شرکت ایتوچو ژاپن نیز به علت جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، همکاری راهبردی با شرکت البیت این رژیم را به حالت تعلیق در آورد.

 

 

انتهای پیام /ی.ح




مطالب مرتبط

وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است
وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است

ایران هرگز به دنبال توسعه دامنه جنگ نیست، پاسخ متناسب خود را به شکل محدود و حداقلی به رژیم اسرائیل دادیم لذا مادامی که ماجراجویی جدیدی از طرف رژیم اسرائیل روی منافع ایران صورت نگیرد، ما واکنش جدیدی روی آن نخواهیم داشت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.