دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

باید امسال در روز قدس جشن
پیروزی مقاومت فلسطین برگزارشود

«حسین کنعانی مقدم»

 

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرگزاری قدس(قدسنا) در مورد اهمیت روز جهانی قدس امسال گفت: در روز قدس امسال شرایط منطقه متفاوت از سال گذشته است به خصوص شرایط کرانه باختری و غزه در فلسطین که وضع بغرنجی را سپری می کند.

 

وی افزود: علی رغم تمام حوادث و مصیبت های بزرگی که ملت فلسطین متحمل شده اند باید امسال در روز قدس جشن پیروزی مقاومت فلسطین برگزار شود و این مقاومت جانانه مردم فلسطین را گرامی بداریم و کل جبهه مقاومت باید جشن و شادی بگیرند و شکل راهپیمایی ها طوری باشد که جنایات رژیم صهیونیستی را افشا کند.

 

کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: مقاومت مثال زدنی مردم غزه را باید به یک کمپین مادی و معنوی برای حمایت از مردم غزه تبدیل کنیم و سرزمین فلسطین در روز قدس چشم انتظار سیل کمک های مادی و معنوی از سراسر جهان است و روز قدس امسال باید تبدیل به یک صندوق امداد برای کمک به فلسطینی ها شود. فقط با شعار دادن نمی شود حمایت خودمان را به فلسطین نشان دهیم بلکه روز قدس سنگ محکی برای کمک عملی به مردم فلسطین است.

 

مردم کشورهای جهان در صورتی که دولت آن کشورها با صهیونیست ها همراهی دارند باید نسبت به این مسامحه دولت هایشان با صهیونیست ها اعتراض کنند و آن ها را مجبور به دست کشیدن از حمایت این رژیم کنند.

 

انتهای پیام/م.د/24


| شناسه مطلب: 388232







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.