دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
هشدار جدی مقامات اشغالگر؛

صهیونیست ها فکر خروج از اراضی اشغالی را نکنند/ صهیونیست های کشورهای خارجی هویت خود را باید پنهان کنند

وزارت خارجه و شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست های خارج نشین گفته است که نشانه های صهیونیست بودن خود را به هیچ وجه بروز ندهند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) موسسات رسمی رژیم صهیونیستی نسبت به خروج اشغالگران اسرائیلی از فلسطین اشغالی هشدار دادند.

 

وزارت خارجه و شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بعد از ظهر جمعه با انتشار بیانیه ای افزایش میزان آنچه یهودی ستیزی عنوان کرده اند را دستمایه قرار داده و خطاب به صهیونیست های اشغالگری که بعد از عملیات طوفان الاقصی قصد خروج از اراضی اشغالی را دارند تاکید کرده اند که از فکر خروج از اراضی اشغالی منصرف شوند.

 

این دو موسسه همچنین عنوان کرده اند که صهیونیست ها و یهودیان در سرتاسر جهان در خطر هستند و کسانی که در داخل هستند باید در ایده خود برای خروج از اراضی اشغالی تجدید نظر کنند.

 

همچنین وزارت خارجه و شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست های خارج نشین گفته است که نشانه های صهیونیست بودن خود را به هیچ وجه بروز ندهند.

 

همچنین این موسسات رسمی از صهیونیست ها خواسته اند که به طور موقت از سفر به کشورهای عربی و غرب آسیا و کشورهای شمال قفقاز و کشورهای اطراف ایران به طور مجموع خودداری کنند.

 

گفتنی است که از ابتدای 15 مهر (7 اکتبر) همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف جهان با مشارکت میلیون ها نفر در حال برگزاری است. اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست ها ،که علیه فلسطینیان در نوارغزه در حال انجام است، در قاره های مختلف جهان از جمله آفریقا، آسیا، اروپا و آمریکا با مشارکت گسترده و خودجوش مردم در حال انجام است و همگی شعار واحدی را علیه رژیم صهیونیستی و موجودیت جعلی این رژیم در منطقه غرب آسیا سر می دهند و خواهان خاتمه دادن به تجاوزات این رژیم علیه فلسطینیان بی گناهی هستند که به دنبال بازپس گیری کشورشان از اشغالگران اسرائیلی هستند.

 

به گزارش قدسنا، در شعارهای جهانی مردم در حمایت از فلسطینیان هیچ گاه شعاری برای اذیت یا آزار یهودیان در جهان سرداده نمی شود و تنها شعارهایی در راستای انتقاد رژیم اشغالگر اسرائیلی در فلسطین اشغالی سر داده می شود امریکه رسانه های اسرائیلی بدنبال القای یهودی ستیزی هستند کاملا خلاف واقع و در راستای مظلوم جلوه دادن صهیونیست های اشغالگر است.

 

انتهای پیام/ح

 




مطالب مرتبط

سردبیر روزنامه رآی الیوم در آخرین تحلیل خود نوشت؛

رمزگشایی از تاکتیک آمریکا برای آتش‌بس در غزه
سردبیر روزنامه رآی الیوم در آخرین تحلیل خود نوشت؛

رمزگشایی از تاکتیک آمریکا برای آتش‌بس در غزه

تشدید تنش در جبهه شمالی، با افزایش حملات یمنی‌ها به ناوهای آمریکایی و اسرائیلی در دریاهای عرب، سرخ و مدیترانه و نیز اقیانوس هند همزمان شده و این عامل مهمی شده است که آمریکا به صورت دیوانه‌وار به تاکتیک آتش‌بس در باریکه غزه متوسل شود تا از این طریق، دست ارتش اشغالگر را برای ...

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.