دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
رویترز گزارش داد/

تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو در آستانه انتخابات پارلمانی

سه روز مانده به انتخابات پارلمانی در سرزمینهای اشغالی، هزاران معترض به عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل اقامتگاه وی تجمع اعتراضی برپا کردند و خواستار پایان نخست وزیری وی شدند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، سه روز مانده به انتخابات پارلمانی در سرزمینهای اشغالی، هزاران معترض به عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل اقامتگاه وی تجمع اعتراضی برپا کردند و خواستار استعفای او شدند. 

 

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، معترضان در خیابانهایی که توسط پلیس رژیم صهیونیستی مسدود شده بود با تکان دادن پرچم، طبل و بوق زدن خواستار کناره گیری نتانیاهو از قدرت شدند. 

 

رویترز می‌گوید که شمار معترضان از تجمعات اعتراضی قبلی در طول سال گذشته بیشتر بوده است. برخی رسانه‌های صهیونیستی شمار معترضان را بیش از 20 هزار نفر تخمین زدند.

 

برگزاری چنین تظاهرات هایی در حالی است که قرار است 3 روز دیگر انتخابات سراسری در اراضی اشغالی برگزار شود. علاوه براین، فسادهای سیاسی و جنجال های لفظی اخیر میان روسای سرویس های جاسوسی موساد و ارتش رژیم صهیونیستی بر سر ایران و چگونگی مهار این کشور و در آخر بحران شیوع کرونا و تلفات های روزانه میان صهیونیست ها علیرغم دسترسی آسان وزارت بهداشت اسرائیل به واکسن کرونا به واسطه آمریکا دیگر پرونده هایی هستند که نه تنها نتانیاهو بلکه تمامی سران صهیونیستی بخاطر عملکردشان از سوی اشغالی نشیان مورد نقد شدید قرار گرفته اند.

 

قابل ذکر است که بخش قابل توجهی از کارشناسان سیاسی صهیونیستی معتقدند سال های سیاسی نتانیاهو دیگر به خاتمه رسیده است. او پس از گذشت بیش از 10 سال از نخست وزیری و عدم حل مشکلاتی همچون خطر ایران و محور موسوم به مقاومت به پشتیبانی تهران و گروه های مقاومتی در ارتباط با ایران مانند حماس و جهاد اسلامی و عدم موفقیت در ایجاد فضای امن برای شهرک نشینان و همچنین کسب پیروزی های خفیف و با شرط و شروط در عرصه انتخاباتی رژیم صهیونیستی دیگر از کانون توجه خارج شده است و به همین دلیل دادگاه محاکمه وی هم با حساسیت کمتری نسبت به جایگاه او به عنوان نخست وزیر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م




مطالب مرتبط

پست آتشین پسر نتانیاهو در توییتر علیه ارتش و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

پست آتشین پسر نتانیاهو در توییتر علیه ارتش و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آمریکا زندگی می‌کند، در یک پست توییتری به ارتش و سرویس جاسوسی این رژیم حمله کرد و آنها را مسئول شکست تل آویو در مواجهه با حمله هفتم اکتبر دانست.

|

محقق آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود در جنگ غزه تحولات منطقه را دستخوش تغییر می‌کند
محقق آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود در جنگ غزه تحولات منطقه را دستخوش تغییر می‌کند

کریستوفر هلالی پژوهشگر آمریکایی به خبرگزاری قدس گفت، شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف مطرح شده در حملات ماه‌‎های اخیر به نوار غزه راه را برای تغییر تحولات منطقه هموار می‌کند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.