یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
همزمان با برپایی تظاهرات گسترده خشم در غزه؛

نماینده گروه های فلسطینی: طرح الحاق هم مانند طرح های قبلی شکست خواهد خورد + تصاویر

در جریان این تظاهرات پرچم فلسطین توسط بسیاری از شرکت کنندگان فلسطینی به اهتزار درآورده شد. همچنین تصاویر دست نوشته هایی هم با مضمون به حقوق فلسطینی ها احترام بگذارید و الحاق غیر قانونی است توسط دوربین خبرنگاران فلسطینی به ثبت رسید.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از سما نیوز، از ظهر امروز فلسطینیان نوارغزه با شرکت در یک راهپیمایی گسترده و سردادن شعار «نه به الحاق» اعتراض خود را نسبت به طرح اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در تصاحب اراضی کرانه باختری و غور اردن (دره اردن) نشان دادند.

 

این راهپیمایی که به دعوت گروه ها و احزاب ملی و اسلامی فلسطینی تدارک دیده شده، تظاهرات روز خشم فلسطینیان نیز نامیده می شود.

 

در جریان این تظاهرات ها پرچم فلسطین توسط  بسیاری از شرکت کنندگان فلسطینی به اهتزار درآورده شد. همچنین دست نوشته هایی هم با مضمون به «حقوق فلسطینی ها احترام بگذارید» و «الحاق غیر قانونی است» توسط دوربین خبرنگاران فلسطینی به ثبت رسید.

 

در ادامه این تظاهرات ها "فدا سعدی عابد" نماینده احزاب فلسطینی به سخنرانی پرداخت و گفت: ملت مان تمامی پروژه های استعماری غربی را شکست خواهند داد همانطور که پروژه های آواره سازی فلسطینیان در سال های قبل شکست خورد.

 

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر روی آرامش نخواهد دید. همانگونه که فلسطینی ها در سال 1987 با انتفاضه سنگ رژیم صهیونیستی را بهت زده کردند این بار با واکنش نشان دادن به طرح الحاق تمام جهان را انگشت به دهان خواهند ساخت.

 

عابد همچنین گفت: تصمیم الحاق اراضی فلسطینی برای ملت ما و وجود آنان خطرناک است و ملت را به انفجار و آغاز انتفاضه جدید وا می دارد.

 

رژیم صهیونیستی قصد دارد تا با تصاحب بخش بزرگی از کرانه باختری و دره اردن (30 درصد کرانه باختری) حاکمیت خود را به مرور بر تمامی اراضی فلسطینی ثابت کند، امری که با مخالفت گسترده شهرک نشینان اسرائیلی، اتحادیه اروپا،سران کشورهای عربی نیز همراه شده است.

 

در این میان، آمریکا در کنار "دیوید فریدمن" سفیر خود در اراضی اشغالی مانند همیشه تنها کشوری است که از اجرایی شدن طرح های استعماری ضد فلسطینی که با هدف پاکسازی نژادی ملت فلسطین صورت می گیرد، حمایت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ م.ح




مطالب مرتبط

انتفاضه «فروپاشی توهم» آغاز شد

  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، هالیل روزین خبرنگار شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز پس از انجام عملیات استشهادی از سوی یک دختر نوجوان فلسطینی در قدس عنوان کرد:شک و تردید کمی هم که باقی مانده بود، از بین رفت، اسرائیل با موج تازه‌ای از عملیات‌ها مواجه است.   ...

|

روزنامه صهیونیستی معاریو:

انتفاضه سوم عملاً در کرانه باختری آغاز شده است/تشکیلات خودگردان تسلطی بر اوضاع امنیتی ندارد
روزنامه صهیونیستی معاریو:

انتفاضه سوم عملاً در کرانه باختری آغاز شده است/تشکیلات خودگردان تسلطی بر اوضاع امنیتی ندارد

روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد انتفاضه سوم در کرانه باختری عملاً آغاز شده و تشکیلات خودگردان از تسلط لازم برای کنترل اوضاع کرانه باختری برخوردار نیست.

|

پایان جنگ نزدیک است؟

رایزنی های بین المللی، التماس های اسرائیل برای آتش بس
پایان جنگ نزدیک است؟

رایزنی های بین المللی، التماس های اسرائیل برای آتش بس

اسرائیل ادامه جنگ و فرسایشی شدن آن را خطرناک می داند و بیم آن را دارد که پیامدهای فرسایشی شدن این درگیری گریبان آن را بگیرد. به همین دلیل پس از ورود غزه به معادله درگیری در دفاع از فلسطینیان قدس و کرانه باختری، فورا تلاش های رژیم صهیونیستی برای خروج از جنگ شروع شد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.