جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
پلیس مکزیکوسیتی اعلام کرد؛

پولشویی و جنایت سازمان یافته صهیونیست ها در آمریکای لاتین؛ دو اسرائیلی طی یک درگیری مافیایی کشته شدند

دو صهیونیست در مکزیکوسیتی به ضرب گلوله مافیای محلی مکزیک کشته شدند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری-صهیونیستی i24، دو اسرائیلی در شهر مکزیکوسیتی به ضرب گلوله گروه های مافیای سازمان یافته کشته شدند.

 

به گفته سخنگوی دولت مکزیک این دو نفر در حال انجام فعالیت های پولشویی بوده و علاوه براین ارتباطاتی نیز با گروه های مافیای سازمان یافته و پیچیده داشته اند.

 

" آلون آزولای" 41 ساله و "بنجامین یشارون" 44 ساله دو شخص صهونیستی هستند که بعد از ظهر روزچهارشنبه در نزدیکی کافه ای در محله ی آرتز پدرگال کشته شدند.

 

در رابطه با این درگیری و کشته شدن دو اسرائیلی در مکزیکو سیتی یک زن 33 ساله نیز توسط پلیس دستگیر شده تا در این رابطه مورد بازجویی قرار گیرد.

 

علاوه براین پلیس همچنان در حال تحقیق و بازپرسی از دو همدست دیگر اسرائیلی هایی هستند که در حادثه تیراندازی کشته شده اند.

 

از سویی دیگر" آلفونسو دورازو" دبیر امنیت و حفاظت از شهروندان ادعا کرده که اشخاص دستگیر شده در حال پولشویی با گروه های مافیای محلی مکزیکیایی بوده اند که به طور ناگهانی و بر سر بروز برخی اختلافات با یکدیگر درگیر شده اند.

 

البته "آلیس لارا" سخنگوی دادستان در مکزیکو سیتی نیز معتقد است که در این حادثه ردپاهایی از یک ترور هدفمندانه توسط برخی دیگر از گروه های مافیایی دیده می شود.

 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در رابطه با این درگیری ضمن انتشار بیانیه ای گفته بود که دوشخص کشته شده اسرائیلی در مکزیکوسیتی و در اسرائیل سابقه های جنایی داشته اند.

 

به گزارش قدسنا، مدتی است که استراتژی اسرائیل برای چرخش به سمت آمریکای لاتین به سرعت در حال انجام است و شخص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پرچمدار این استراتژی است. آمریکای لاتین صحنه نبرد دیپلماتیک گسترده‌ای میان اسرائیل، تشکیلات خودگردان و ایران است؛ به ویژه پس از آنکه ایران موفق شد به این قاره که حیاط خلوت واشنگتن به حساب می‌آید، نفوذ کرده و روابط خود را با بسیاری از کشورهای آن عادی سازی کند و دست به نفوذهای ریشه‌ای در برخی از جوامع کشورهای آمریکای لاتین از طریق طرح‌های سرمایه گذاری در زمینه نفت، نیرو و کشاورزی و همچنین اعطای وام‌ها و کمک‌هایی با سود پایین یا بدون سود بزند.

 

پیشتر رژیم صهیونیستی با کشورهای آمریکای لاتین رابطه خوب و استواری نداشت؛ چراکه پس از این که کشورهای لاتین چند سال قبل کشور واحد فلسطین را در داخل مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی به رسمیت شناختند، روابط میان اسرائیل با بخش وسیعی از کشورهای لاتینی دچار تنش شد که در راس این کشورها برزیل، آرژانتین، بولیوی، اکوادور، اروگوئه، شیلی و مکزیک قرار داشتند و این کشورها فلسطین را به عنوان یک دولت آزاد مستقل به رسمیت شناختند.

 

بنابراین اینگونه اتفاقات و حوادث و همچنین دست داشتن صهیونیست ها در افزایش جرم و جنایت میان جامعه مردمی مکزیک و تمامی کشورهای آمریکایی لاتین می تواند زمینه سازی برای تیره شدن دوباره روابط تل آویو در این مناطق باشد.

 

 

انتهای پیام/ م.ح




مطالب مرتبط

هشدار جدی مقامات اشغالگر؛

صهیونیست ها فکر خروج از اراضی اشغالی را نکنند/ صهیونیست های کشورهای خارجی هویت خود را باید پنهان کنند
هشدار جدی مقامات اشغالگر؛

صهیونیست ها فکر خروج از اراضی اشغالی را نکنند/ صهیونیست های کشورهای خارجی هویت خود را باید پنهان کنند

وزارت خارجه و شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست های خارج نشین گفته است که نشانه های صهیونیست بودن خود را به هیچ وجه بروز ندهند.

|

هنوز زود است بابایدن درباره ایران صحبت کنیم

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در مصاحبه رادیویی، تصریح کرد که هنوز برای آغاز گفت‌ها میان تل‌آویو و تیم انتقال قدرت بایدن درباره ایران و دیگر مسائل منطقه‌ای، زود است.

|

نگرانی های این روزهای حکام سازشکار ابوظبی

بایدن از فروش جنگنده های پیشرفته به امارات منصرف می شود؟/امارات قربانی توافق با ایران
نگرانی های این روزهای حکام سازشکار ابوظبی

بایدن از فروش جنگنده های پیشرفته به امارات منصرف می شود؟/امارات قربانی توافق با ایران

استاد روابط بین‌الملل و رئیس مرکز ارتباطات بین‌المللی در دانشگاه «بار ایلان» واقع در فلسطین اشغالی می‌گوید، بایدن و متحدانش برای اینکه با ایران وارد گفت‌وگو شوند، ممکن است بندهای قرارداد نظامی با امارات را تغییر دهند و حتی پیشبرد «توافق‌های ابراهیم» را هم متوقف کند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.