پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
اذعان وزیر صهیونیست به ماهیت تروریستی وتنش زا بودن رژیم صهیونیستی در منطقه ؛

تزاهی هنگبی: اسرائیل بهترین علمکرد را در هدف قراردادن نیروهای ایرانی در سوریه داشته است

اسرائیل تنها (به قول صهیونیست ها) کشوری است که توانسته در دو سال اخیر ایرانی ها را هدف قرار داده و از بین ببرد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری-صهیونیستی هآارتض، "تزهای هنگبی" وزیر همکاری های منطقه ای رژیم صهیونیستی صبح امروز در گفتگو با رادیو "کان بت" اسرائیل اذعان می کند: اسرائیل (به قول صهیونیست ها) تنها کشوری است که توانسته در دو سال اخیر ایرانی ها را هدف قرار داده و از بین ببرد.

 

وی در ادامه گفتگو با رادیوی صهیونیستی درباره تشدید تنش ها با تهران گفت: اسرائیل هنگامی که ایران حضوری سفت و سخت در سوریه دارد، نیروهای سپاه این کشور را مورد هدف قرار میدهد که این موضوع گاهی اوقات از زبان رسانه های خارجی، گاهی اوقات از زبان فرمانده سپاه ایران و .. شنیده می شود.

 

مجری برنامه در ادامه از وزیر اسرائیلی با توجه به هشدارهای آمریکا درباره افزایش تنش میان بریتانیا و تهران درپی توقیف نفتکش بریتانیا در آّب های خلیج فارس پرسید: چنانچه اسرائیل با ایران وارد تنش های بیشتر شود و با این کشور وارد جنگ شود چه می شود؟

 

وزیر صهیونیستی در پاسخ به این سوال ادعا کرد: شما می بینید ایرانی ها در سطح واکنش به اقدامات واشنگتن بسیار محدود هستند! ولی توجه داشته باشید که این موضوع به خاطر کمبود توانایی هایشان برای واکنش نشان دادن به این اقدامات نیست.

 

هنگبی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در صورت مشاهده هرگونه خطری برای امنیت خودش بسیار خشمگینانه برخورد خواهد کرد.با این حال ما هیچ نشان و تصمیمی از سوی ایرانی ها ندیده ایم که آنان بخواهند نیروهایشان را از سوریه بیرون ببرند.

 

وی با اشاره به توقیف نفتکش ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: با این اوصاف و اوضاعی که اکنون مشاهده می کنیم همچنان تنش های منطقه ادامه خواهد داشت و منطقه خلیج (فارس) به شرایط تنش آلود خودش همچنان ادامه خواهد داد.(البته یکی از نفتکش ها آزاد شد)

 

به گزارش قدسنا، ادعاهای مقامات صهیونیستی برای مبارزه با (منحصراً) ایران در منطقه در حالی است که جنگنده های این رژیم به طور پیاپی حریم هوایی سوریه را نقض کرده و عملیات هایی را ضد مواضع این کشور در خاک سوریه انجام می دهند.

 

به طور مثال، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۲۳:۱۵ (به وقت محلی) مصادف با 22دی سال 1397 چندین موشک به سمت فرودگاه دمشق شلیک کردند. در پی این حمله، پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شده و به گفته دمشق، اغلب موشک‌های مهاجم را ساقط کرده است.

 

ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که خسارت ها محدود بوده و تنها به یک انبار در فرودگاه آسیب رسیده است.

 

علاوه براین، هفتم ژوئن 1981 یعنی 17 خرداد 1360 جنگنده‌های اف 16 اسرائیل به پرواز در آمد و خلبانان صهیونیست که هم مهارت زیادی داشتند و هم به زبان عربی مسلط بودند، توانستند به خاک عراق رخنه کنند.

 

این خلبانان هنگام پرواز بر فراز اردن، با لهجه عربی عربستان سعودی با یکدیگر صحبت می‌کردند و به ماموران برج مراقبت اردن گفتند که گشتی‌های سعودی‌اند و راه را گم کرده‌اند. وقتی به حریم هوایی عربستان وارد شدند، لهجه را عوض کردند و وانمود کردند که خلبان اردنی‌اند.

اسرائیلی‌ها درحالی به هدف نزدیک شدند که تقریبا با هیچ مانعی روبرو نشدند و نیروگاه اتمی اوزیراک را نابود کردند.

عراق از این عملیات استفاده کرد و ایران را دوست رژیم اشغالگر قدس معرفی کرد. آن ها می‌گفتند کوروش با یهودی‌ها رابطه خوبی داشته و روابط امروز، ادامه این رابطه است.

 

 

صدام می‌گفت: حمله اسرائیل در هفتم ژوئن، به نیروگاه اتمی ما در نتیجه اطلاعات و تصاویر مبادله شده و همچنین هماهنگی های مداوم میان تهران و تل آویو بوده است.

رسانه های آمریکایی هم رابطه ایران با اسرائیل را تایید می کردند!

 

آتش افزایی های رژیم صهیونیستی در منطقه به این نقطه ختم نمی شود، در سال 1394 گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی همزمان با تصاویری که از انتقال مجروحان گروههای مسلح از سوریه به اراضی اشغالی فلسطین پخش می شد، گفت: یکی از مجروحان در آن سوی مرز منتظر تاریک شدن هوا است، تا در تاریکی وارد سرزمینی که همواره آن را دشمن می داند شود تا به جمع 1674 نفر از مجروحان گروههای مسلح که در اسرائیل درمان شدند، بپیوندد.

 

وی افزود: این شخص به محض ورود به اسرائیل دیدگاه خود را که اسرائیل بمثابه شیطان است تغییر می دهد.

 

 

محمود که در یکی از بیمارستانهای رژیم صهیونیستی بستری شده است، به گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیلیها با من مدارا کردند.

 

یکی دیگر از مجروحان اظهار داشت: "من بر اثر اصابت گلوله آر پی جی مجروح شدم.

 

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری را از این مجروحان که در بخشهای مختلف بیمارستان این رژیم بستری شدند، پخش کرد.

 

ناگفته نماند که موارد مذکور تنها گوشه ای از فعالیت های تروریستی تل آویو برای ضربه زدن به کشورهای منطقه بویژه جمهوری اسلامی ایران و تامین منافع شوم خود است در کنار این ها می توان نقش این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای ایران،تلاش برای وارد آوردن آسیب به روند پیشرفت صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه، صرف پول و وقت فراوان برای ایجاد خلل در روابط ایران با کشورهای همسایه و.... را افزود.

 

در پایان و در اشاره به تنش آفرینی ایالات متحده آمریکا در منطقه نیز تنها یک نکته را می توان یاد آور شد که نیروهای نظامی این کشور مایل ها دور تر از خاک کشورشان و در نزدیکی آب های ایران حضور دارند و مقصر اصلی ایجاد بحران در خلیج فارس و .. سران واشنگتن و متحدان آن از جمله رژیم صهیونیستی هستند نه ایران.

 

 

انتهای پیام/ م.ح

 

 




مطالب مرتبط

آمریکا و «اسرائیل» گزارشگر سازمان ملل را تهدید کردند

آمریکا و «اسرائیل» گزارشگر سازمان ملل را تهدید کردند

فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین، در گزارشی تأکید کرد: «پس از 5 ماه تجزیه و تحلیل قتل‌عام ‌های «اسرائیل» در غزه، گزارش‌ها نشان می‌دهد «اسرائیل» در حال نسل‌کشی در غزه است.»

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.