پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

کشورهای عربی می بایست
از ایران درس بگیرند

علی الدیاب

"علی الدیاب"استاد دانشگاه دمشق با اشاره به شجاعت تهران در مقابله با آمریکا و انگلیس گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که در مواضع راهبردی خود با کسی تعارف ندارد.


وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار قدس با اشاره به تحولات اخیر در منطقه ادامه داد: تهران در حمایت از ملت‌های مظلوم منطقه و موضوع فلسطین هیچ ملاحظه سیاسی نداشته و نخواهد داشت.


الدیاب تصریح کرد: آمریکا و انگلیس گمان می کنند بوسیله تهدید و مانور رسانه‌ای و همچنین به واسطه فشارهای تبلیغاتی می‌توانند تهران را بترسانند اما تهران نشان داد که از این ادبیات پوشالین انگلیسی و آمریکایی‌ها هراسی ندارد.

 

آمریکایی ها هم بهتر است بدانند تهران مانند عربستان سعودی و بحرین نیست که آن را بترسانند و بعد از آن باج گیری کنند.


استاد دانشگاه دمشق و عضو اتحادیه نویسندگان عرب تاکید کرد که تحولات آینده منطقه بی تردید به سمتی پیش خواهد رفت که کشورهای عربی و سران آن و نیز آمریکایی‌ها بازنده اصلی آن شناخته شوند.

 

بهتر است کشورهای عربی به جای عادی سازی روابط با اسرائیل از ایران درس بگیرند و به سمت مسیر درست که همان مسیر محور مقاومت است بازگردند و فکر فروش قدس و فلسطین را از سر خود بیرون کنند.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

"علی الدیاب" استاد دانشگاه دمشق و روزنامه‌نگاری سوریه در گفتگو با خبرگزاری قدس؛

کشورهای عربی می بایست از ایران درس بگیرند
"علی الدیاب" استاد دانشگاه دمشق و روزنامه‌نگاری سوریه در گفتگو با خبرگزاری قدس؛

کشورهای عربی می بایست از ایران درس بگیرند

"علی الدیاب" استاد دانشگاه دمشق در گفتگو با خبرنگار قدسنا با اشاره به شجاعت تهران در مقابله با آمریکا و انگلیس گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که در مواضع راهبردی خود با کسی تعارف ندارد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.