جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
 رسانه های صهیونیستی خبر دادند:

پیشنهاد حزب لیکود برای تشکیل دولت دوره ای و عدم برگزاری انتخابات مجدد

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند حزب لیکود پیشنهاد تشکیل دولتی دوره ای با مشارکت حزب آبی – سفید و عدم برگزاری انتخابات مجدد را مطرح کرده و رئیس کنست نیز در حال تلاش برای تصویب این پیشنهاد است.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، یک منبع در حزب لیکود رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ایده تشکیل دولتی جدید که در آن نتانیاهو و گانتز به نوبت ریاست آن را بر عهده گیرند مجدداً مطرح شده تا از این طریق بتوان برای لغو برگزاری انتخابات مجدد به حمایت گانتز دست یافت.

 

شبکه عبری زبان مکان که این منبع را بلند پایه توصیف کرده به نقل از وی افزود: توپ هم اکنون در زمین حزب آبی – سفید است.

 

شب گذشته یولی ادلشتاین رئیس کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد ده ها نفر از نمایندگان از جریان های مختلف با مراجعه به وی خواسته اند راه حلی برای جلوگیری از انحلال کنست بیاید.

 

جریان راستگرا تلاش های ادلشتاین را مورد تایید قرار داده و در مقابل روسای جریان چپگرا و آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما این پیشنهاد را رد کرده و از مشاور حقوقی کنست خواسته اند در خصوص امکان اجرای این پیشنهاد توضیح دهد.

 

حزب آبی – سفید در واکنش به این پیشنهاد اعلام کرد: هدف از این ایده جدید آن است که اسرائیلی ها فراموش کنند نتانیاهو در تشکیل کابینه شکست خورده است، نتانیاهو دریافته که در آستانه شکست انتخاباتی قرار دارد و به دنبال راه حل های سحر آمیز است، ما با انتخابات مجدد موافق بوده و گانتز رئیس دولت آینده خواهد بود.

 

شبکه صهیونیستی مکان پیش بینی کرد این تصمیم در چند روز آینده تصویب شود و ادلشتاین هم اکنون در حال انجام اقدامات پارلمانی برای لغو انتخابات مجدد است که بر اساس برنامه ریزی ها قرار است 83 روز دیگر بزگرار شود.

 

این شبکه ادامه داد خبرهای رسیده از حزب لیکود حاکی از آن است که نتانیاهو با جدیت کامل در حال پیگیری های لازم برای تحقق این پیشنهاد در روزهای آینده است.

 

انتهای پیام/ح.ع/




مطالب مرتبط

پیام آیت‌الله جوادی آملی  درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

پیام آیت‌الله جوادی آملی درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

|

سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران به این رژیم در پی تجاوز آن ها به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.