پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت نشست ضد اسلامی و ضد فلسطینی بحرین

اجلاس بحرین نشان داد که فلسطینی ها، سالها فرصت نابودی اسراییل را به امید برخی اعراب از دست داده اند

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت برپایی اجلاس بحرین علیه آرمان فلسطین بیانیه ای صادر کرد و نوشت: فلسطین یک سرزمین اسلامی و متعلق به جهان اسلام است و هیچ قدرتی اجازه ندارد ونباید و نمی تواند بر سر این سرزمین معامله بکند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) متن بیانیه روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین آزاد خواهد شد. در این تردیدی نیست. زیرا اراده و سنت خداوندی بر این قرار گرفته است که «ان الباطل کان زهوقا» و شکی نیست که هر اراده ای در برابر اراده الهی محکوم و مقهور است. اینک اراده های باطل غربی، عربی، و عبری و در یک کلام، صهیونیستی، در بحرین گرد آمده اند تا خیانت بزرگی را علیه نه تنها فلسطین و نه تنها جوامع عرب و نه تنها جهان اسلام بلکه جوامع بشری رقم بزنند.

 

اجلاس صهیونیستی بحرین که در چارچوب طرح خطرناک و خائنانه موسوم به « معامله قرن» جریان صهیونیستی به رهبری امریکا برگزار می شود در واقع با هدف تامین امنیت اسرائیل و پایان دادن به بحران فلسطین از زاویه نیازهای رژیم صهیونیستی و تثبیت آن در منطقه است و نتیجه آن فروش فلسطین به صهیونیست ها و حذف هویت فلسطینی از طریق اخراج آنها از جغرافیای فلسطین و اسکان شان در سرزمین های دیگر و نیز جایگزین کردن ایران که موجد هسته های مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استعماری و سردمدارمحور مقاومت است به جای اسرائیل به عنوان دشمن و نهایتا تحمیل ذلت و تسلیم جوامع مسلمان با حذف اندیشه مقاومت در برابر منافع استعمار است.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن اجلاس ضد فلسطینی بحرین اعلام می دارد؛

 

  • - فلسطین یک سرزمین اسلامی و متعلق به جهان اسلام است و هیچ قدرتی اجازه ندارد ونباید و نمی تواند بر سر این سرزمین معامله بکند.
  •  
  • - رژیم های عربی که در چارچوب وابستگی به قدرت های استعماری سیاست ها خود را تابعی از سیاست های آنها قرار داده و با امکانات جهان اسلام علیه اسلام توطئه و خیانت می کنند؛ بدانند که بر شعله های خشم ملل مسلمان می دمند، شعله هایی که بزودی فروزان خواهد شد و بی تردید این حاکمان خائن که فرزندان پدران خائن خود چون شریف حسین و عبدالعزیز سعودی هستند، مکافات خیانت های خود را خواهند دید.
  •  
  • - این خیانت آشکار به آرمان فلسطین در واقع به آن بخش از جامعه فلسطین که دلخوش به راهکارهای سیاسی و امیدهای واهی سازمان های بین المللی و رژیم های سیاسی غربی و عربی بودند، نشان داد که سالها فرصت برای نابودی اسرائیل و رها سازی وطن از اشغال را از دست داده اند و بستری خواهد شد برای اتفاق جامعه فلسطین بر محور مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران. اتفاقی که ملت فلسطین را برای مقابله با هر طرح ضد فلسطینی توانا ساخته و موجب عزت و سربلندی جوامع مسلمان خواهد کرد.
  •  
  • - جریان صهیونیستی سلطه و همپیمانان منطقه ای آن بدانند که محور مقاومت هرگز ملت فلسطین را رها نخواهد کرد و تا زمانی که ملل منطقه و جهان، « جهان بدون صهیونیسم و اسرائیل» را تجربه کنند در کنار ملت مسلمان و مبارز فلسطین و همه ملت های مقاوم و ضد سلطه ایستاده است و اجازه تحقق طرح های ضد فلسطینی و ضد اسلامی را نخواهد داد.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین

پنجم تیر 1398

انتهای پیام




مطالب مرتبط

در مراسم «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» مطرح شد؛

رئیس جهاد دانشگاهی: امروز در میدان نبرد یک جبهه متحد شکل گرفته است/ابوشریف: روحیه بالای رزمندگان خوداتکایی امروز مقاومت فلسطینی را به ارمغان آورده است/ القدومی: مقاومت فلسطین نیازمند بازگشایی مرزها و ورود کمک های انسان دوستانه است
در مراسم «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» مطرح شد؛

رئیس جهاد دانشگاهی: امروز در میدان نبرد یک جبهه متحد شکل گرفته است/ابوشریف: روحیه بالای رزمندگان خوداتکایی امروز مقاومت فلسطینی را به ارمغان آورده است/ القدومی: مقاومت فلسطین نیازمند بازگشایی مرزها و ورود کمک های انسان دوستانه است

رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد که در سال های 1967 و 1973 کشورهای قدرتمند عربی نتوانستند با اتحاد بزرگ خود پیروزی علیه رژیم صهیونیستی بدست بیاورند اما امروز مقاومت موفق به این امر شده است و همین دستاورد و مقایسه آن با ناکامی اعراب در سال های مذکور تلاش های امروز محور مقاومت را دو ...

|

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز همبستگی با کودکان فلسطینی

عادی سازی روابط خنجر زدن از پشت به ملت قهرمان فلسطین است
بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز همبستگی با کودکان فلسطینی

عادی سازی روابط خنجر زدن از پشت به ملت قهرمان فلسطین است

در شرایطی که رژیم صهیونیستی همچنان دست به کشتار فلسطینیان می زند، هرگونه عادی سازی روابط با آن، علاوه بر اینکه بنوعی تشویق و جایزه دادن به این رژیم متجاوز محسوب می شود، در حقیقت خنجر زدن از پشت به مردم قهرمان فلسطین است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.