پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

گفتگو با پدر سید حسن نصرالله

خبرگزاری قدس

سید عبدالکریم نصرالله پدر سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ضمن تشکر از مواضع حمایتی رهبری، دولت و ملت ایران در قضایای جهان اسلام پیامی به زبان عربی به شرح زیر برای ملت و جوانان ایرانی ارسال کرد.

      

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این پیام در جریان تحویل پیام تسلیت دکتر زهرا مصطفوی یادگار حضرت امام خمینی (ره) و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت درگذشت «سیده زکیه نصرالله» خواهر «سید حسن نصرالله» توسط مهدی شکیبایی جانشین دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و مدیرعامل خبرگزاری قدس (قدسنا) صورت گرفت.

مصطفوی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله  در گذشت سیده زکیه نصرالله  را تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر از خداوند مسئلت کرده بود.

سید عبدالکریم نصرالله ضمن قدردانی از دکتر زهرا مصطفوی در همدردی با ضایعه درگذشت دختر خود گفت: از اینکه یادگار امام ما را قابل دانستند و پیام تسلیت صادر کردند سپاسگزاریم. وی خطاب به یادگار امام گفت: کلام شما ما را یاد امام می اندازد و تسلی خاطرمان می شود.

در ادامه این دیدار سید عبدالکریم نصرالله با اشاره به وضعیت منطقه و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه ها و فشارهای نظام استکباری پیامی ویدئویی برای ملت ایران ارسال کرد که برگردان فارسی این پیام به شرح زیر است:

 

 


| شناسه مطلب: 329749







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.