شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

شعار یمنی‌هادر روزجهانی‌قدس «نه به معامله قرن»

کمیته سازماندهی تظاهرات در یمن با صدور فراخوانی، ملت این کشور را به حضور گسترده در راهپیمای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صنعاء و دیگری استان‌های این کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) ، کمیته سازماندهی تظاهرات در یمن سه‌شنبه شب فراخوانی را برای شرکت مردم این کشور به مناسب روز جهانی قدس صادر کرد.

 

در این فراخوان از مردم یمن خواسته شده تا در تظاهرات روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،‌حضور گسترده داشته باشد.

 

به گزارش المسیره، کمیته مزبور در فراخوان خود اعلام کرد که شعار امسال روز جهانی قدس «نه به معامله قرن» است.

 

«معامله قرن» به طرحی گفته می‌شود که دونالد ترامپ از آغاز دوره ریاست جمهوری‌اش برای به اصلاح حل منازعه رژیم صهیونیستی و فلسطینیان وعده داده بود و تقریبا هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده است. با این حال و بنابر گزارش‌های غیررسمی، در کنفرانسی که قرار است آمریکا حدود یک ماه دیگر در بحرین برگزار کند، از بخش‌های اقتصادی این طرح رونمایی خواهد شد.

 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شنبه گذشته خود از گروه‌هایی که در بحرین به مخالفت با این طرح پرداخته‌اند، تمجید کرد و گفت: «همه ما برای مقابله با این طرح، که به دنبال از بین بردن مسأله فلسطین است مسئولیم».

 

مردم یمن هر ساله با حضور باشکوه د راهپیمایی حمایت از قدس و مسجد الاقصی ضمن سردادن شعارهایی مانند لبیک یا قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم می‌کنند.

 

روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه
یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی در حالی آغاز شد که منابع خبری از فعال شدن آزیر خطر در سرزمین های اشغالی و موشک باران مناطقی از سرزمین اشغالی توسط مقاومت فلسطین خبر دادند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.