جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
معاون دبیرکل حزب الله لبنان

مقاومت موفقیت‌ترین راه حل است/شورای امنیت به سبب طرفداری آمریکا از اسرائیل هرگز به نفع فلسطین عمل نخواهد کرد/ امروز مقاومت بیش از هر زمانی ضروری است

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد مقاومت امروز بیش از هر زمانی ضروری است، ماموریت مقاومت با وجود شکست های اسرائیل و مزدورانش از جمله داعش در میادین مختلف، هنوز پایان نیافته است .

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد روز بیست و پنجم می(روز آزادی جنوب لبنان از اشغال صهیونیستها)، روز منحصر به فردی در تاریخ منطقه است، زیرا برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین از سوی رژیم اسرائیل، بخش های وسیعی از خاک لبنان در این روز آزاد شد و اسرائیل بدون هر گونه قید و شرط،ذلیلانه از لبنان بیرون رانده شد بدون اینکه بتواند باقی بماند و علت آن هم مقاومت و ادامه عملیات مقاومت بود و این پیروزی بسیار بزرگی به شمار می رود.

 

وی خاطر نشان کرد بیست و پنجم می، روز پیروزی اراده بر سرخوردگی و ناامیدی، روز پیروزی مقاومت بر اسرائیل و روز تحکیم مقاومت به عنوان راه حل موفقیت آمیز در رویارویی با اشغالگران و بیهوده بودن فریبکاری سیاسی به رهبری آمریکا است. امروز هر آنچه دیپلماسی برای بازپس گیری زمین خوانده می شود باید از طریق شورای امنیت و با اراده آمریکا انجام شد و تا مادامی که آمریکا از اسرائیل جانبداری و طرفداری می کند، شورای امنیت و قدرت های بزرگ هیچ کاری به نفع فلسطین انجام نخواهند داد.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد مقاومت امروز بیش از هر زمانی ضروری است، ماموریت مقاومت با وجود شکست تمام تلاش ها برای تضعیف ملت ها و همچنین شکست های اسرائیل و مزدورانش از جمله داعش در میادین مختلف، هنوز پایان نیافته است و آمریکا مجبور شده است عملا به مقابله با مقاومت بپردازد.

 

معاون سید حسن نصرالله اظهار داشت ما در جایگاه دفاع قرار داریم و حق داریم که بالاترین عوامل قدرت را در اختیار داشته باشیم، هرگز نمی توانیم قبول کنیم که تسلیم آمریکا و اسرائیل و طرح هایشان تحت هر عنوان و تحت هر شرایطی شویم، مادامی که ما در جایگاه دفاع از سرزمین وآزادی آن و همچنین در جایگاه حمایت از ملت و آینده خود هستیم.

 

انتهای پیام/ر.م/ع.غ




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.