جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

رونمایی ا ز تولیدات فرهنگی و هنری جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نمایشگاه قرآن

عصر امروز با حضور جمعی از علاقمندان مقاومت و فلسطین در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برخی تولیدات فرهنگی و هنری این جمعیت رونمایی شد.

 

عصر امروز با حضور جمعی از علاقمندان  مقاومت و فلسطین  در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برخی تولیدات فرهنگی و هنری این جمعیت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار قدسنا در مراسم رونمایی از این تولیدات  ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران و دکتر حسین رویوران رئیس کمسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و جمعی از رسانه ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه حضور داشتند.

 

براساس این گزارش در این مراسم از بازی میدانی تسخیر گنبد اهنین در گروه سنی کودک. نوجوان و بزرگسال با رویکرد آموزش معارف فلسطین ، خانه آموزشی بارانا با رویکرد آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی و مقاومت برای گروه کودک و نوجوان و نیز عروسکهای مقاومت (نماد  مقاومت کشورهای اسلامی ) رونمایی شد.

 

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با دائر کردن غرفه ای تخصصی میزبان بازدید کنندگان محترم است. شایان ذکر است بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن می توانند شاهد اجرای برنامه های ویژه ای در حوزه کودک،نوجوان و بزرگسال در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین باشند:

 
    *
بازی میدانی تسخیر گنبد اهنین در گروه سنی کودک. نوجوان و بزرگسال
    * طرح قهرمان خودت را بساز و ببین برای خانواده ها
    * بازی فتح بیت المقدس(قبله اول مسلمانان)
    *
معرفی و رونمایی از جعبه اموزشی بارانا
    * پاسخگویی به سوالات و شبهات در حوزه معارف فلسطین
 * جرای طرح دست نوشته هایی روی دیوار حائل
    * عرضه کتب و جزوات تخصصی حوزه فلسطین
     
لازم بذکر است که جمعیت دفاع از ملت فلسطین هر سال در رویداد بزرگ نمایشگاه قران بازی -سرگرمی جدیدی را برای مخاطبین خود طراحی و تولید کرده است که امسال بازی تسخیر گنبد آهنین به صورت میدانی و در سایز رومیزی از تولیدات اخیر این مجموعه بوده است.اجرای طرح قهرمان خودت را بساز و ببین با هدف نماد سازی و آشنایی مخاطبین با اسطوره های مقاومتی ایران؛فلسطین و سایر ملل نیز از جدیدترین تولیدات قابل عرضه در این نمایشگاه است

.

 جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اعلام این خبر، از علاقمندان دعوت کرد جهت بازدید از غرفه  این جمعیت، همه روزه از  22 اردیبهشت ماه لغایت 5 خرداد از ساعت ١٧ الی ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، شبستان اصلی،ردیف ۶۲، غر فه شماره 94 دیدن کنند.

 

 


| شناسه مطلب: 328612







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.