پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
به منظور مقابله با قدرت موشکی مقاومت؛

رژیم صهیونیستی ساخت دیوار خاکی در شمال غزه را به اتمام رساند

روزنامه عبری زبان یدعوت احارونوت : ارتش رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از تانک ها در مقابل موشک هایی که به سمت اراضی اشغالی شلیک می شوند اقدام به ایجاد یک دیوار خاکی در امتداد مرزی در شمال نوار غزه کرده است که ساخت این دیوار دیشب به پایان رسید.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبر پرس، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز ساخت دیوار خاکی در طول مرزهای شمالی نوار غزه را به اتمام رساند. هدف از این کار حمایت از ماشین ها و تانک های اسرائیل در مقابل موشک های ضد زرهی گروه های مقاومت است.

 

آنطور که روزنامه عبری زبان یدعوت احارونوت گزارش داده است: ارتش رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از تانک ها در مقابل موشک هایی که به سمت اراضی اشغالی شلیک می شوند اقدام به ایجاد یک دیوار خاکی در امتداد مرزی در شمال نوار غزه کرده است که ساخت این دیوار دیشب به پایان رسید.

 

گفتنی است این اقدام در پی هدف قرارگرفتن اخیر یک خودروی نظامی اسرائیلی در شمال نوار غزه توسط موشک کورنت نیروهای مقاومت صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/الف/ع.غ




مطالب مرتبط

آمریکا و «اسرائیل» گزارشگر سازمان ملل را تهدید کردند

آمریکا و «اسرائیل» گزارشگر سازمان ملل را تهدید کردند

فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین، در گزارشی تأکید کرد: «پس از 5 ماه تجزیه و تحلیل قتل‌عام ‌های «اسرائیل» در غزه، گزارش‌ها نشان می‌دهد «اسرائیل» در حال نسل‌کشی در غزه است.»

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.