پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

رژیم‌های‌عربی برای‌حذف مساله‌فلسطین‌عجله‌دارند

سخنگوی انصارالله یمن روز یکشنبه گفت: بسیاری از رژیم های عربی بیش تر از دشمن صهیونیستی برای حذف مساله فلسطین عجله دارند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن گفت: ما معتقدیم که فلسطین زحمتی برای بسیاری از رژیم های عربی شده است و آن ها بیشتر از دشمن برای حذف مساله فلسطین عجله دارند.

وی افزود: راه حل در دستان مردم فلسطین است که مستحق یک رهبری شجاع هستند تا آشتی داخلی را به جریان اندازد و بار دیگر تفنگ به دست گیرد.

 

 

عبدالسلام تاکید کرد که ملت های عربی مردم فلسطین را رها نخواهند کرد و زمام امور چه در گذشته، حال و آینده در اختیار مردم فلسطین است.

 

اتحادیه عرب روز یکشنبه به درخواست فلسطین یک جلسه اضطراری تشکیل داد. این جلسه در مقر اتحادیه عرب در قاهره برگزار شد.

 

'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه اضطراری اتحادیه عرب تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو با زیرپاگذاشتن همه عهدها و توافقنامه ها با فلسطین نشان داد که به دنبال صلح نیست

 

جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به تازگی اعلام کرد که دولت این کشور در نظر دارد اوایل ماه ژوئن (خرداد-تیر) یعنی پس از ماه مبارک رمضان از توطئه صهیونیستی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کند.

 

معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه 'ابودیس' به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

این طرح با واکنش شدید مسلمانان و فلسطینیان روبه رو شده و تنش ها و درگیری با نظامیان اسرائیلی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است.

 

بسیاری از تحلیلگران منطقه غرب آسیا نیز معتقدند، معامله قرن مانند دیگر توافق های صلح در ارتباط با فلسطین اشغالی قبل از تولد مرده است چرا که حقوق مردم مظلوم فلسطین در آن رعایت نشده و آنان با وجود گذشت 70 سال از اشغال بر بازپس گیری حق خود تاکید دارند.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

|

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه
یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی در حالی آغاز شد که منابع خبری از فعال شدن آزیر خطر در سرزمین های اشغالی و موشک باران مناطقی از سرزمین اشغالی توسط مقاومت فلسطین خبر دادند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.