پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

حادثه تروریستی نیوزلند چهره
اصلی اسلام ستیزان را نشان داد

«محمد ساجدی»

«محمد ساجدی» کارشناس ارشد روابط بین الملل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) در خصوص اهداف و پیامدهای حمله تروریستی نیوزلند گفت: بعد از شکست داعش در سوریه و عراق، رسما این گروه تروریستی اعلام کرد که اوج فعالیت های ما به شرق آسیا منتقل خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به آنکه گروه های تروریستی در خاورمیانه عملا شکست خوردند و جای رشد ندارند بنابراین به دنبال یک پاسخ جدید هستند.

 

کارشناس ارشد روابط بین الملل در ادامه بیان داشت: زمانی که تروریست نیوزلندی به مسجد حمله می کند یک جمله ای را می گوید: وی صراحتا اعلام می کند که من از طرفداران دونالد ترامپ هستم بدلیل آنکه وی سفیدپوستان را ترجیح می دهد.

 

وی ادامه داد: حمله تروریستی نیوزلند درست زمانی انجام می شود که صهیونیست ها ۱00 موشک به داخل غزه شلیک می کنند. سئوال اینجاست که چه رابطه ای میان این دو حادثه وجود دارد؟ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صراحتا اعلام می دارد که ما نمی دانیم غزه چگونه به این سلاح ها دست یافته است. اما در زمانی که من دیدار داشتم با اعضای کنگره در مورد جولان به آنها گفتم که ما یعنی اسرائیل برای ایالات متحده آمریکا حیاتی هستیم، پس باید بیشتر از ما حمایت کنید.

 

ساجدی در ادامه گفت: حادثه تروریستی که در نیوزلند به وقوع پیوست ماهیت و چهره اصلی اسلام ستیزان و اسلام هراسان را به نمایش گذاشت. علاوه براین آنکه این مسیر نمی تواند بی پاسخ به سر منزل مقصود برسد. متاسفانه در راستای اسلام هراسی غرب، شبکه انگلیسی بی بی سی از تروریستی خواندن این حمله تروریستی خودداری کرد.   

 

 انتهای پیام/ الف ر /26

 

 
 



مطالب مرتبط

کارشناس ارشد روابط بین الملل در گفتگو با قدسنا:

حادثه تروریستی نیوزلند ماهیت و چهره اصلی اسلام ستیزان را نشان داد
کارشناس ارشد روابط بین الملل در گفتگو با قدسنا:

حادثه تروریستی نیوزلند ماهیت و چهره اصلی اسلام ستیزان را نشان داد

«محمد ساجدی» گفت:حادثه تروریستی که در نیوزلند به وقوع پیوست ماهیت و چهره اصلی اسلام ستیزان را به نمایش گذاشت. متاسفانه در راستای اسلام هراسی غرب، شبکه انگلیسی بی بی سی از تروریستی خواندن این حمله تروریستی خودداری کرد.   

|

کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با قدسنا:

سفر نتانیاهو به عمان آخرین تیر در کمان نخست وزیر رژیم صهیونیستی است
کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با قدسنا:

سفر نتانیاهو به عمان آخرین تیر در کمان نخست وزیر رژیم صهیونیستی است

«محمد ساجدی» گفت: عمان همانند سوییس در اروپا همیشه در روابط بین الملل کشوری بی طرف بوده است و با این احتساب من خیلی بعید می دانم کا نتانیاهو در آنجا بتواند کاری از پیش ببرد و لازم است که همگان بدانند این آخرین تیری است که نتانیاهو در اختیار دارد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.