پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

وزیرخارجه بحرین: آمریکا سفارتش را به قدس غربی منتقل کرده است نه بخش شرقی آن

وزیر خارجه بحرین که این روزها  خلا نبود وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را در سطح منطقه پر می کند افاضات جدیدی در رابطه با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اشغالی در اختیار رسانه ها قرار دادند.

 

 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) خالد بن احمد آل خلیفه وزیر معروف بحرینی در گفتگویی با روزنامه  سعودی الشرق الاوسط مدعی شد اصولا ترامپ سفارت کشورش را به بیت المقدس  ودقیقا به بیت المقدس شرقی منتقل نکرده  ومحل جدید این سفارت جزو قدس شرقی محسوب نمی شود.

 

وی در این گفتگو مدعی شد ما صرفا به دنبال بخش شرقی بیت المقدس هستیم که این امر در طرح  صلح عربی هم ذکر شده است ودر این چارچوب آنچه که ترامپ انجام داده بر خلاف این خواسته ما نیست ودر منطقه ای خارج از آن!!! احداث شده است.

 

انتهای پیام/ع.ح/




مطالب مرتبط

ولع بحرین برای جذب گردشگران یهودی

  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از الحره، زاید بن راشد الزیانی، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین اظهار کرد: بحرین مرکز همزیستی مسالمت‌آمیز همراه با تاریخی غنی و میراث و صحنه‌های گردشگری چشم‌گیر است.   الزیانی افزود: این ابتکار عمل گردشگری فرصتی را ایجاد ...

|

وزیر اطلاع‌رسانی سودان در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی؛

محمد صالح:  برای عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی آمریکا تحت فشار بودیم/ سودان به عنوان برگ برنده ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ بود
وزیر اطلاع‌رسانی سودان در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی؛

محمد صالح: برای عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی آمریکا تحت فشار بودیم/ سودان به عنوان برگ برنده ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ بود

وزیر اطلاع رسانی سودان گفت فکر می کنم که سودان انتخاب شده بود تا به عنوان یک کارت (برنده) در انتخابات مورد استفاده قرار گیرد. ترامپ قصد داشت تا چند کارت را در چنته داشته باشد که بخشی از این کارت ها، متقاعد کردن تعدادی از کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل بود.

|

در واکنش به سفر اولین هیئت رسمی رژیم اشغالگر به منامه؛

جمعیت الوفاق بحرین : ملت بحرین مصمم به مقابله قاطع با توافقات سازش با صهیونیستهاست
در واکنش به سفر اولین هیئت رسمی رژیم اشغالگر به منامه؛

جمعیت الوفاق بحرین : ملت بحرین مصمم به مقابله قاطع با توافقات سازش با صهیونیستهاست

جمعیت الوفاق بحرین از مهمترین گروههای معارض آل خلیفه، توافقات این رژیم با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط میان دو طرف را برای ملت بحرین بی ارزش دانست که قطعا آن را به شکست خواهند کشاند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.