جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

قدردانی نتانیاهو از ترامپ وپادشاه اردن

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا برای کمک به حل و فصل بحران سفارت این رژیم در امان پایتخت اردن و بازگشت دیپلمات های صهیونیست به تل آویو قدردانی کرد.

 

بر اساس گزارش شبکه روسیا الیوم، دفتر نتانیاهو امروز سه شنبه ضمن صدور بیانیه ای با تقدیر از اقدام ترامپ، «جارد کوشنر» مشاور رئیس جمهور آمریکا و «جیسون گرینبلات» نماینده وی در تلاش برای بازگرداندن دیپلمات های سفارت رژیم صهیونیستی در امان به سرزمین های اشغالی در سریعترین زمان ممکن قدردانی کرد.

 

همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «همکاری نزدیک» عبدالله دوم، پادشاه اردن درخصوص بحران مذکور تشکر کرد.

 

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، روز گذشته درمورد وضعیت سفارت رژیم صهیونیستی در امان و گیت های الکترونیکی در مسجد الاقصی تلفنی با عبدالله دوم گفت و گو کرد.

 

شایان ذکر است جیسون گریبلات، فرستاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه وارد خاورمیانه شد و با مقامات رژیم صهیونیستی و اردن به گفت و گو پرداخت. در پایان این دیدار رژیم صهیونیستی از عدم نصب گیت های الکترونیکی در مسجد الاقصی خبرداد و دیپلمات های صهیونیست و دیگر عوامل نیز سفارت این رژیم در عمان را ترک کردند.

 

گفتنی است همچنین افسر صهیونیستی که دو شهروند اردنی را یکشنبه گذشته به ضرب گلوله به قتل رساند، درمیان دیپلمات های بازگشته دیده شده است.

 

انتهای پیام/ م.ش


| شناسه مطلب: 302193







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.