پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

اعلام همبستگی کویتی ها با ملت فلسطین

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) صدها نفر از فعالان سیاسی و مدنی و مردم عادی کویت با تجمع در مقابل سفارت فلسطین با مردم این کشور اعلام همبستگی و هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کردند.

 

بر اساس این گزارش خبرگزاری رسمی کویت از تجمع گروه های فعال مدنی و مردم کویت در مقابل سفارت فلسطین در این کشور برای اعلام همبستگی با فلسطینیان خبر داد.

 

در ادامه این گزارش آمده است، صدها نفر از فعالان مدنی، گروههای حقوق بشری و شهروندان کویتی حمایت خود را از مردم فلسطین، مسجد الاقصی اعلام کردند و همچنین خشونتهای رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کردند.

 

گفتنی است تجمع کنندگان همچنین از مواضع امیر این کشور درباره محکوم کردن خشونتهای اسرائیلیها علیه مردم فلسطین تمجید کردند.

 

کویتی ها همچنین از کشورهای عربی که دارای روابط دیپلماتیک و اقتصادی با اسرائیل هستند خواستند که فورا توافقات خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و موضع سرسختانه تری علیه تل آویو اتخاذ کنند.

 

شایان ذکر است نزدیک به دو هفته است که قدس اشغالی به خصوص مناطق نزدیک به مسجد الاقصی شاهد اعتراضات گسترده فلسطینی‌ها و حملات نظامیان صهیونیست به معترضان است.

 

در جریان این اعتراضات تاکنون 4 فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر زخمی یا بازداشت شده‌اند.

 

گفتنی است این درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که رژیم صهیونیستی به بهانه افزایش امنیت در مسجد الاقصی، ابتدا برای چند روز از ورود مردم به مسجد جلوگیری کرده و بعد اعلام کرد از این پس در تمام ورودی‌های مسجد دروازه‌های امنیتی نصب می‌کند.

 

انتهای پیام/ م.ش


| شناسه مطلب: 302132







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.