شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
پس از جلسه کابینه امنیتی عنوان شد؛

پافشاری نتانیاهو بر استقرار گیت‌های بازرسی در مسجدالاقصی

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پس از پایان نشست کابینه امنیتی تاکید کرد: فعلا تغییری در سیستم امنیتی مسجدالاقصی اعمال نخواهد شد.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، در حالی که منابع عبری اعلام کرده بودند در پی هشدار منابع امنیتی درباره وقوع انتفاضه‌ای بزرگ کابینه نتانیاهو به دنبال جایگزین برای گیت های بازرسی است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان به موضع خود درباره استقرار این گیت ها تاکید کرد.


 نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پس از پایان نشست کابینه امنیتی تاکید کرد: فعلا تغییری در سیستم امنیتی مسجدالاقصی اعمال نخواهد شد.

روزنامه عبری زبان معاریو در این باره اعلام کرده بود: کابینه امنیتی اسرائیل امروز (یکشنبه) برای بحث در مورد گیت های بازرسی و وضعیت امنیتی در قدس و کرانه باختری جلسه تشکیل خواهد داد.

 

بر اساس اعلام کانال 10 رژیم صهیونیستی گیت های بازرسی هنوز در اطراف مسجدالاقصی قرار داشته و علاوه بر آن تعداد دوربین های مراقبتی نیز  افزایش یافته است.

 

این روزنامه عبری زبان همچنین افزود شب گذشته جلسه ای میان هلیفی فرمانده پلیس قدس و نیر برکات شهردار این شهر برگزار شد. نتیجه این جلسه برچیدن گیت های بازرسی و جایگزینی سیم خاردار به جای آنها بوده است تا نیروهای اشغالگر هنگام بازرسی بدنی بتوانند هر کسی را که به مسجد وارد می شود بازرسی کنند. علاوه بر این پلیس اسرائیل دوربین هایی را در کوچه ها و ورودی های مسجد الاقصی نصب می کند تا پلیس بتواند نمازگزاران را کنترل کند.

 

همچنین تصمیم گرفته شد تا از حمل کیف به داخل مسجد توسط نماز گزاران جلوگیری شود.

 

پس از عملیات حلمیش نیز نیروهای اشغالگر تمصیم گرفتند تا از ورود کارگران فلسطینی به این شهرک و دیگر شهرکهای کرانه باختری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/22/




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.