پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
دور تازه سرکوب فلسطینی‌ها آغاز شد؛

بازداشت گسترده اعضای حماس از بیم بالاگرفتن بحران در کرانه باختری

نظامیان رژیم اشغالگر قدس از بیم بحرانی شدن اوضاع کرانه باختری در نتیجه تحولات در مسجد الاقصی صبح امروز یکشنبه دهها عضو جنبش حماس از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس عضو این جنبش فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از سما نیوز، در بین نمایندگان مجلس بازداشت شده اسامی عمر عبدالرزاق از سلفیت،‌شاکر عماره از اریحا،  دکتر نضال ابورمیله از نابلس، شیخ نضال ابو اسنینه و شیخ یونس کوازبه از الخلیل به چشم می خورد.

برپایه این گزارش،  نیروهای رژیم اشغالگر قدس همچنین شماری از اسرای ازاد شده از جمله عمر الحنبلی از نابلس، احمد العویوی و نوح الهشلمون و علاء الزعاقیق و اسماعیل النطاح و عبدالمحسن زماعره از الخلیل ، علی لولح از عوراتا، محمد خضر از قلقیلیه، عبدالسلام جمال ابوالهیجاء از جنین، اشرف دراغمه از طوباس، جعفر عروج از تقوع شرق بیت لحم  را نیز بازداشت کردند.

در پی وخیم شدن اوضاع در قدس در پی سیاست های تجاوزکارانه صهیونیستها در مسجد الاقصی بیم آن می رود که کل مناطق فلسطینی در نتیجه وحدت ناشی از اقدامات خصمانه صهیونیستها درگیر انتفاضه سوم شده و کار را برای رژیم اشغالگر قدس سخت نمایند. از این رو بازداشت اعضای حماس و سایر گروههای مقاومتی می تواند اقدامی پیشگیرانه تلقی شود.

انتهای پیام/




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.