جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
ضمن تاکید بر لزوم یکپارچه سازی جبهه ملی؛

اعلام آمادگی حماس برای توافق با فتح و دیگر گروه های فلسطینی

جنبش حماس ضمن تاکید بر لزوم یکپارچه سازی جبهه ملی و پایان بخشیدن به شکاف داخلی، آمادگی خود را برای دستیابی به وحدت وتحقق آشتی ملی با جنبش فتح و دیگر گروه های فلسطینی را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز گذشته(شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اوضاع خطرناک کنونی نیازمند ارائه راهبرد فوری ملی برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با رژیم صهیونیستی و نیز اتخاذ اقدامات عملی برای حمایت از "انتفاضه قدس" است به همین دلیل دست دوستی وآمادگی خود را برای آتشی با جنبش فتح و محمود عباس آن هم به منظور یکپارچه سازی جبهه ملی و پایان بخشیدن به شکاف داخلی، اعلام می کند.


جنبش حماس در بیانیه خود بر لزوم توقف کامل همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و مجازات های اتخاذ شده علیه نوار غزه و ساکنان غزه و نیز اسرا و آزادگان فلسطینی و نمایندگان اسیر پارلمان فلسطین تاکید کرد.


جنبش حماس در این بیانیه خود از رهبران و ملت های امت عربی خواست که اقدامات عملی و فوری در عرصه های مختلف برای حمایت از ملت فلسطین و خنثی سازی طرح های رژیم صهیونیستی به منظور تقسیم مسجد الاقصی و سیطره بر آن اتخاذ کنند.

 

انتهای پیام/ م.ر


| شناسه مطلب: 302106







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.