جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد:

درگیری نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی

صهیونیست ها امروز مانع ورود افراد زیر 50 سال به بخش قدیمی قدس شدند و نمازگزاران فلسطینی را که تلاش داشتند وارد مسجد الاقصی شوند با گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی هدف قرار دادند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در نزدیکی مسجدالاقصی حمله کرد. نظامیان صهیونیست در این حمله از گاز اشک‌آور، گلوله پلاستیکی و باتوم برای متفرق کردن فلسطینیان استفاده کردند.

 

بر این اساس شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) مانع ورود افراد زیر 50 سال به مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس شدند و نمازگزاران فلسطینی را که تلاش داشتند وارد مسجد الاقصی شوند با گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی هدف قرار دادند.

 

همچنین صدها جوان فلسطینی که به دعوت رهبران مقاومت در تظاهرات «جمعه خشم» شرکت کرده بودند، با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

 

نمازگزاران فلسطینی در مخالفت با ورود به الاقصی از طریق گیت‌های امنیتی، در منطقه صلاح الدین و باب الساهره در قدس تجمع کردند.

 

گفتنی است هزاران سرباز صهیونیست تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در قدس برای ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی در نزدیکی این مسجد مستقر شده‌اند.

 

شایان ذکر است درگیری‌ها میان نیروهای اسرائیلی و فلسطینی‌ها از زمان عملیات شهادت‌طلبانه سه فلسطینی علیه صهیونیست‌ها و تشدید تدابیر امنیتی درباره ورود به مسجد الاقصی افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/ م.ش




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.