جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
نشست فوق العاده امنیتی نتانیاهو با فرماندهان نظامی:

گیت های مسجد الاقصی برچیده نمی شود

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با فرماندهان عالی رتبه دستگاه های امنیتی نشست داشت تا از آمادگی نیروهای پلیس و ارتش برای سرکوب معترضان فلسطینی در قدس و کرانه باختری اطمینان یابد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرماندهان عالی رتبه دستگاه های امنیتی نشست داشت تا از آمادگی نیروهای پلیس و ارتش این رژیم برای سرکوب فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری اطمینان یابد.

 

بر اساس این گزارش کابینه امنیتی رژیم اشغالگر قدس در تازه ترین اقدام خود تصمیم به حفظ گیت های (دروازه های) الکترونیکی در مقابل ورودی های مسجد الاقصی گرفت.

 

گفتنی است نشست امنیتی و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها مبنی بر باقی ماندن درهای الکترونیکی ورود به مسجد الاقصی پس از آن صورت گرفت که مسئولان سیاسی و مذهبی قدس از همه فلسطینی ها خواستند امروز جمعه به قدس بیایند و نماز را در مسجد الاقصی اقامه کنند.

 

شایان ذکر است گروه های مقاومت فلسطینی در غزه اعلام کردند: روز جمعه روزی بسیار مهم برای مقابله با طرح های اشغالگران است. هدف اشغالگران این است که فلسطینیان را در برابر عمل انجام شده جدیدی در مسجد الاقصی قرار دهند.

 

همچنین گروه های فلسطینی خواهان سفر فلسطینیان به مسجد الاقصی و عبور از دروازه های این مسجد و تحصن در آن شدند تا به این گونه بر حق ثابتی که در قدس دارند تاکید کنند.

 

انتهای پیام/ م.ش


| شناسه مطلب: 302052







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.