جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
هنیه ضمن دعوت از مسلمانان برای برگزاری جمعه خشم؛

زمان وحدت امت اسلامی و عربی برای دفاع از مسئله قدس فرا رسیده است

اسماعیل هنیه با بیان اینکه اگر دودستگی، تنش و اختلافات داخلی امت نبود، صهیونیست ها هرگز جرات نمی کردند به مسجد الاقصی حمله کنند، تاکید کرد که اکنون فرصت مناسبی است تا امت اسلامی و عربی برای دفاع از مسئله قدس متحد شوند.



به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه»، روز گذشته (پنجشنبه) در اظهاراتی تلویزیونی تاکید کرد که ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی باید فردا جمعه را به روز خشم تبدیل کرده و این روز باید نقطه تحولی مهم در مسیر دفاع از قدس و مسجد الاقصی باشد.

 

هنیه افزود: من از عموم امت اسلامی دعوت می کنم تا فردا جمعه را به نقطع تحولی در عزم و اراده امت اسلامی و عربی تبدیل کرده و ملت های عرب و مسلمان در تمامی کشورها و شهرها برای دفاع از قبله نخست و معراجگاه نبی اکرم (ص) ، آن هم به منظور تاکید بر اینکه طرح های شوم دشمن علیه مسجد الاقصی هرگز اجرا نخواهد شد، به پا خیزند.

 

اسماعیل هنیه با بیان اینکه زمان وحدت ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی برای دفاع از مسئله قدس فرا رسیده است، افزود که اگر دودستگی، تنش و اختلافات داخلی امت نبود، دشمن صهیونیستی هرگز جرات نمی کرد مسجد الاقصی را مورد حمله و تجاوز قرار دهد و طرح های شوم خود در آن را اجرایی کند.

 

وی در ادامه گفت: ملت فلسطین بیش از 100 سال است که عزت و کرامت خود و امت دفاع می کند. هنیه خواستار برپایی تظاهرات های خشم در فردا جمعه در فلسطین و خارج از فلسطین به منظور دفاع از قدس و مسجد الاقصی و تاکید بر وحدت ملت فلسطین و اینکه این ملت در حال آماده سازی خود و مهیا کردن اوضاع برای آزادسازی قدس و مسجد الاقصی است، شد.

 

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی هیچ سلطه و حاکمیتی بر قدس ندارد، تصریح کرد که نگهبانان و محافظان مسجد الاقصی ثابت کردند که سیادت بر این مسجد تنها بر عهده ساکنان این شهر و ملت فلسطین است.

 

اسماعیل هنیه خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد: صراحتا اعلام می کنم که مسجد الاقصی و قدس خط قرمز هستند و سیاست بستن درهای این مسجد و اعمال مجازات ها بر ساکنان قدس هرگز به نتیجه نمی رسد. وی اشاره کرد که خواسته های ساکنان قدس خواسته های عموم امت است.

 

هنیه اظهار داشت که جنایت ها و عربده کشی های دشمن صهیونیستی به جایی نخواهد رسید و ملت فلسطین با تمام توان و در راس آن جنبش حماس به اشغالگران اجازه اجرای طرح های خود در مسجد الاقصی را نمی دهند و برای دفاع از آن جان خود را هم فدا می کنند.

 

وی تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت و پایداری ادامه می دهد و دشمن صهیونیستی برای اجرای طرح های خود باید از روی جنازه این ملت عبور کند. هنیه تصریح کرد که گیت های امنیتی رژیم صهیونیستی در ورودی های مسجد الاقصی پرده از اصالت اهل قدس و ضعف و ناتوانی آنانکه پشت قدس و مسجد الاقصی را خالی کردند، برداشت.

 

انتهای پیام/ م.ر




مطالب مرتبط

اقدام فرار رو به جلو صهیونیست ها پس از ناکامی در میدان نبرد؛

اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی
اقدام فرار رو به جلو صهیونیست ها پس از ناکامی در میدان نبرد؛

اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی

اشغالگران برای نخستین بار و همزمان با جنگ غزه به بهانه تشدید اعتراضات در قدس اشغالی و کرانه باختری و یورش صهیونیست‌های افراطی از امروز (پنجشنبه) برای ۱۶ روز متوالی مسجد الاقصی را خواهند بست.

|

حضور۴۰هزار نمازگزار فلسطینی درمسجدالاقصی به رغم محدودیت اشغالگران

حضور۴۰هزار نمازگزار فلسطینی درمسجدالاقصی به رغم محدودیت اشغالگران

منابع فلسطینی گزارش دادند که دست‌کم ۴۰هزار نمازگزار فلسطینی در سومین شب ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در مسجد الاقصی به رغم محدودیت اشغالگران نماز مغرب و تراویح را به طور جماعت اقامه کردند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.