جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
در حمایت از مسجدالاقصی عنوان شد؛

تاکید رهبران جنبش جهاد اسلامی بر مواجهه با اشغالگران در روز جمعه خشم

جنبش جهاد اسلامی بر لزوم مواجهه با اشغالگران در روز جمعه خشم تاکید ورزیده از مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری خواستند برای رویارویی با صهیونیستها و حمایت از اهالی قدس شریف آماده شوند.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، «بسام ابوعکر» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم حضور همگانی فلسطینی ها در روز جمعه خشم در حمایت از مسجدالاقصی تاکید کرد.
 

وی با تاکید بر لزوم حضور ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه در خیابان ها و میادین، افزود: در روز جمعه برای حمایت از مسجدالاقصی و در اعتراض به فشارها و تدابیر نژادپرستانه که اهالی قدس با آن روبرو هستند پس از اقامه نماز به خیابانها سرازیر می شویم.
 

از سوی دیگر، شیخ «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مردم فلسطین در  داخل و خارج خواست در روز خشم به خیابانها آمده و در حمایت از مسجدالاقصی تظاهرات کنند.
 

به گزارش قدسنا، مسجدالاقصی از روز جمعه گذشته پس از عملیات شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی از خاندان جبارین در ام الفحم، از سوی نظامیان صهیونیست مسدود شد و در روز یکشنبه با تدابیر امنیتی ویژه به طور محدود بازگشایی شد. این در حالی است که فلسطینیها تاکید دارند تنها با  برچیدن گیتها و رفع دوباره تدابیر امنیتی وارد مسجدالاقصی خواهند شد. فلسطینی‌ها طی روزهای اخیر نمازهای جماعت خود را در اطراف دروازه های مسجدالاقصی به ویژه باب الاسباط اقامه کردند.

انتهای پیام/م.ت/22/




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.