جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
سرلشکر صهیونیست:

تل آویو با هر بهایی نباید اجازه پیروزی ایران را در سوریه بدهد

سرلشکر یاکوب عامیدور مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی: با تمام قوا و با هر هزینه ای نباید اجازه بدهیم ایران در سوریه به پیروزی رسیده وبه اهداف خود در ایجاد پایگاه برای خود در این کشور نایل شود.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) عاموس هارئیل تحلیلگر ارشد روزنامه هاارتص در مقاله ای که  در شماره امروز چهارشنبه این روزنامه منتشر شده به نقل از عامیدور افزود : ایجاد پایگاه های ایرانی در سوریه به این معنی است که تهران وحزب الله سکوی پرتابی برای حمله به اسرائیل پیدا خواهند کرد.

بر اساس این مقاله عامیدور که با وجود نداشتن منصب رسمی همچنان برخی از پروژه های دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در دست دارد ودر نشستی با روزنامه نگاران سازمان "Israel project " سخن می گفت افزود : ارتش اسرائیل باید با هر بهایی وارد عمل شده  واجازه ندهد پیروزی های ایران وحزب الله در جنگ سوریه به شکل تهدیدی برای ما تبدیل شود.

 به اعتقاد نویسنده مقاله هاارتص  سخنان این ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی تنها 24 ساعت بعد از اعلام انتقاد علنی تل آویو نسبت  توافق آتش بس در سوریه  صورت می پذیرد به ویژه که صهیونیستها ادعا می کنند این آتش بس به رسمیت شناختن پیروزی ایران در سوریه از طریق حضور پایگاه های زمینی ایرانی در این کشور است.

انتهای پیام/ع.ح/22


| شناسه مطلب: 302025







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.