سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
نتانیاهو عقب نشینی را بررسی کرد؛

وحشت صهیونیستها از جمعه پیش رو در مسجدالاقصی

رسانه های صهیونیستی دقایقی پیش خبر دادند شاباک به مسئولین رژیم صهیونیستی توصیه کرده است گیت های بازرسی قرار داده شده در وردی مسجد الاقصی برچیده شود.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در خبری کوتاه در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت ، نخست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مشاورانش مسئله لغو گیت های بازرسی را  بررسی می کند.

این در حالی است که روزنامه یدیعوت احارانوت ظهر امروز در پایگاه خود در شبکه اینترنت خبر داد ، مسئولین امنیتی وسیاسی  رژیم صهیونیستی نگران جمعه ای پر التهاب وپر درگیری در قدس باشند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان ، بعد از آنکه رهبران مذهبی فلسطینی از جمله شیخ محمد حسین مفتی قدس دستور تعطیلی تمامی مساجد والزام نماز گزاردن تمامی مسلمانان ساکن قدس را در پشت دیوارهای مسجد الاقصی صادر کرد، این امر نگرانی های زیادی را در میان مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی به وجود آورده است.


شیخ محمد حسین در گفتگویی مطبوعاتی تاکید کرد آنچه که امروز در قدس رخ می دهد پیامی برای تمامی ساکنان قدس است که نباید هرگز لحظه ای چشم خود را  از مسجد الاقصی بردارند وتمامی ملت فلسطین چه مسلمان وچه مسیحی همگی یک ملت واحد هستند ملتی  دوستدار زندگی ، امنیت وصلح اما اشغالگران همه آن را از شهر صلح وامنیت قدس ربوده اند.

در این حال روزنامه صهیونیستی هاارتص  هم خبر داد ، مسئله قرار دادن گیت های بازرسی با اطلاع وهماهنگی با شماری از رهبران عرب از جمله ملک سلمان پادشاه عربستان انجام گرفته است.

به اعتقاد کارشناسان در صورتی که اخبار منتشر شده در رابطه با برچیدن گیت های بازرسی صحت داشته باشد ، همسویی واتحاد فلسطینیان توانسه است سیلی دردناکی را نه تنها به صهیونیستها بلکه به رهبران ارتجاع عرب که به دنبال توطئه چینی علیه قبله گاه اول مسلمانان جهان هستند وارد کرده است.

انتهای پیام/ع.ح/22




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.