جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
در غزه برگزار شد؛

نمایشگاه ۱۰۰۰ عکس از شهر محاصره شده

وزارت فرهنگ غزه نمایشگاه عکاسی را با عنوان «۱۰۰۰ تصویر شهر محاصره شده» که در میان کشورهای عربی از بزرگترین نمایشگاههای عکس در محیط باز محسوب می‏شود، افتتاح کرد.


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، وزارت فرهنگ غزه به تازگی  نمایشگاه عکاسی با عنوان «۱۰۰۰ عکس از شهر محاصره شده» را برگزار کرد.

در این نمایشگاه که از بزرگترین نمایشگاه عکاسی در محیط باز محسوب می شود، هزار عکس و تصویر از غزه به معرض نمایش درآمد؛ عکس‎هایی که طبیعت زیبای غزه محاصره شده را به تصویر می کشند.

«انور البرعاوی» معاون وزارت فرهنگ طی سخنانی اعلام کرد که این نمایشگاه گویای حمایت این وزارتخانه از همه هنرمندان فلسطینی است؛ هنرمندانی که با وجود شرایط سخت غزه آرزوها و رویاهای خود را بیان می کنند.

وی افزود: این نمایشگاه شامل ۱۰۰۰ عکس است که هر یک از آن حکایت از داستان مقاومت و مبارزه با محاصره ظالمانه تحمیلی علیه غزه که بیش از ۱۰ سال است با ان دسته و پنجه نرم می کند، دارد.

انتهای پیام/ 22/




مطالب مرتبط

بازتولید میراث فرهنگی فلسطین به شیوه ای نوین از سوی جوان اهل غزه+ تصویر

بازتولید میراث فرهنگی فلسطین به شیوه ای نوین از سوی جوان اهل غزه+ تصویر

  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، «عادل الطویل» هنرمند فلسطینی از اهالی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه در ابتکاری نوین، میراث فرهنگی و تاریخی را فلسطین را با استفاده از هنر گرافیک روی صفحات مختلف چوبی و ورقی باز تولید می کند.    

|

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با وزیر فرهنگ لبنان

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با وزیر فرهنگ لبنان

«اصغر فارسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر خود به این کشور به‌همراه دکتر عباس خامه‌یار رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با دکتر عباس مرتضی وزیر فرهنگ دیدار و با وی پیرامون مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه‌های دو جانبه به بحث و گفتگو پرداخت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.