qodsna.ir qodsna.ir

انتفاضه قدس ادامه خواهد داشت

جنبش حماس در پی عملیات شهادت طلبانه امروز اعلام کرد، انتفاضه قدس به رغم همکاری های امنیتی با دشمن صهیونیستی و تمامی توطئه ها ادامه خواهد داشت و جوانان فلسطینی متعهد به ادامه انتفاضه تا پایان اشغالگری و آزادسازی سرزمین خود شده اند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین (ارگان رسانه ای حماس)، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که عملیات استشهادی امروز در محوطه های مسجد الاقصی ثابت کرد که تمامی جنایت های دشمن صهیونیستی اعم از قتل و کشتار فلسطینیان، تخریب منازل و بازداشت ها راه به جایی نبرده و موجب توقف انتفاضه ملت فلسطین نخواهد شد.

 

بر اساس این گزارش این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که عملیات امروز در مسجد الاقصی بیانگر عزم و اراده جدی و اصرار ملت فلسطین بر دفاع از مسجد الاقصی در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی حتی به قیمت جانشان است.

 

حماس عنوان کرد که عملیات امروز همانقدر که واکنشی به تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی بود، واکنشی به موجودیت باطل رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین و غصب مقدسات فلسطین بود.

 

در این بیانیه آمده است که خون شهدای فلسطینی در محوطه های مسجد الاقصی ترسیم گر نقشه فلسطین و اعلان مخالفت قاطع با چشم پوشی از ذره ای از خاک این سرزمین است.

 

حماس همچنین بیان کرد که این عملیات ثابت کرد که کانون اصلی مبارزات ملت فلسطین مقدسات و اصول ثابت این ملت است و ضربه محکمی به تلاش های تشکیلات خودگردان برای چشم پوشی از بخش هایی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی بود.

 

این جنبش تاکید کرد که انتفاضه قدس به رغم همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و تمامی توطئه ها ادامه خواهد داشت و جوانان فلسطینی متعهد به ادامه انتفاضه تا پایان اشغالگری و آزادسازی سرزمین خود شده اند.

 

گفتنی است که در درگیری مسلحانه امروز 3 جوان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در محوطه های مسجد الاقصی، 2 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و این 3 جوان هم به شهادت رسیدند.

 

 

انتهای پیام/ م.ش


| شناسه مطلب: 301886