پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
بازخوانی وقایع سومین سالروز جنگ 51 روزه؛

روزی که نتانیاهو و کابینه‌اش از ترس موشک‌های گردان‌های قدس به پناهگاه فرار کردند

نتانیاهو در آن زمان کنفرانس مطبوعاتی خود در وزارت جنگ را نیمه کاره رها کرده و فوراَ پس از شنیدن صدای آژیر خطر و صدای انفجار موشک های فجر 5 به همراه تیم امنیتی و سیاسی خود به پناهگاه فرار کردند.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) ، پایگاه خبری فلسطین الیوم در سالروز جنگ 51 روزه در گزارشی نوشت: یگان موشکی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پیروزمندانه در جریان جنگ 2014 عمل کرد و شهرها و شهرک های صهیونیستی، تل آویو، اماکن صهیونیستی در قدس، نتانیا، فرودگاه بن گوریون،  دیمونا و موقعیت های نظامی و غیر نظامی را در هم کوبیدند، این مجاهدان توانستند میلیون های شهرک نشین را در طول ایام جنگ به پناهگاه برانند.

 

روز چهارم جنگ ( 11/7/2014 ) یگان موشکی گردان های قدس توانست شهر تل آویو را با 5 موشک فجر 5 مورد اصابت قرار دهد که منابع صهیونیستی به افتادن موشک ها در شهر و به صدا در آمدن آژیر خطر اعتراف کردند. این مسئله باعث شد نتانیاهو کنفرانس مطبوعاتی خود در وزارت جنگ را نیمه کاره رها کرده و فوراَ پس از شنیدن صدای آژیر خطر و صدای انفجار موشک های فجر 5 به همراه تیم امنیتی و سیاسی خود فرار کردند.

 

گروهان های قدس در آن زمان تاکید کردند هدف موشک باران تل آویو و کنفرانس مطبوعاتی نتانیاهو در وزارت جنگ بوده است.

 

گروهان های قدس در روز چهارم جنگ توانستند پایگاه نظامی هلافیم را با موشک براق 70 و شهرک های و شهرهای یهودی ( اسدود، عسقلان، المجدل، نیتفوت، بئر السبع) و دیگر اماکن را با 45 کوشک گراد هدف قرار دادند. پایگاه و جمعیت های نظامی ( موقعیت ناحل عوز، مجتمع اشکول، العین الثالثة، تجمعات نظامی، موقعیت صوفا، موقعیت ایرز، کرم ابوسالم ) و دیگر اماکن را با 80 موشک 107 و  خمپاره هدف قرار دادند.
 

انتهای پیام/22/




مطالب مرتبط

نتانیاهو: حمله به رفح ضروری است

نتانیاهو: حمله به رفح ضروری است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله زمینی به شهر رفح غزه را که هزاران آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، برای تحقق اهداف جنگ غزه ضروری دانست.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.