qodsna.ir qodsna.ir
اختصاصی قدسنا/

گذشت دو ماه از محاصره العوامیه/ نظامیان سعودی مساجد را به آتش کشیدند + گزارش تصویری

یک منبع آگاه در استان قطیف: نظامیان آل سعود مغازه ها و مساجد را به آتش می کشند. ما در سانسور خبری در حال جان دادن هستیم و صدای ما به هیج کس نمی رسد. آماری از تعداد شهدا در دسترس نیست.


 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود پس از گذشت دو ماه همچنان مردم شیعه نشین شهر العوامیه را تحت شدیدترین فشار ها قرار می دهند.

یک منبع آگاه در استان قطیف عربستان در گفتگو با قدسنا اعلام کرد: شهروندان بی دفاع محله المسوره در شهر العوامیه با مرگ دست و پنجه نر می کنند و نیروهای امنیتی مانند رزیم صهیونیستی آنان را به زور از خانه های خود بیرون می کشند و خانه ها را به آتش می کشند.

وی گفت: نظامیان آل سعود همچنین مغازه ها و مساجد را به آتش می کشند. این منبع میدانی از بروز فاجعه انسانی در شرق عربستان خبر داد و گفت: ما در سانسور خبری در حال جان دادن هستیم و صدای ما به هیج کسی نمی رسد. وی افزود: آماری از تعداد شهدا در دسترس نیست و زخمی ها هم در بیمارستان ها بازداشت و به مکان نامعلوم منتقل می شوند.


این منبع میدانی تصریح کرد: آب، برق و گاز به طور کامل در محله المسوره قطع شده و مردم با جیره بندی غذا و آب به سختی به زندگی خود ادامه می دهند.

وی از شلیک کور نیروهای سعودی  به سوی مردم عادی هم خبر داد و گفت: با شرایط موجود، مردم مظلوم عوامیه شبیه مردم جنگ زده یمن و فلسطین شده اند و راهبرد صهیونیست ها و آل سعود در این خصوص مشترک است.

 

 













ادامه این گزارش تصویری را در اینجا ببیند.
 

انتهای پیام/س/22